فرمانده نیروی انتظامی درمشهد:

ثبات وامنیت ایران اسلامی مرهون ایثارگری و فداکاری های رزمندگان و شهدا است‌

سردار حسین اشتری در نخستین نکوداشت اسوه‌های ایثاردرمشهد افزود: ماهرچه داریم از برکت شهدا و فداکاری های آنهاست و من افتخار می‌کنم که در خدمت خانواده شهدا باشم .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازمشهد؛

سرداراشتریگفت:همسران شهدا بیشترین زحمت و رنج را تحمل می‌کنندو پس از شهادت همسرش برای فرزندان باید هم نقش پدری و مادری را ایفا کنند زیرا تربیت فرزندان بسیار حساس است و این وظیفه خطیر بر گردن همسران شهدا است.

سردار اشتری به برنامه ایی که برای رفاه فرزندان شهدا ایجاد شده اشاره کرد و گفت:در نیروی انتظامی به سبب وظیفه‌ای سنگین که بر دوش داریم برنامه‌های ویژه‌ای را برای فرزندان شهدای نیروی انتظامی تدارک دیده‌ایم تا شاید بخشی از زحمات پدران آن‌ها که برای امنیت ایران اسلامی جان خود را فدا کرده‌اند جبران شود

وی ادامه داد: در قبال فرزندان شهدا وظیفه‌ای داریم هرآنچه که در نیروی انتظامی از وسایل و امکانات رفاهی داریم در اختیار فرزندان و خانواده شهدا قرار خواهیم داد وقطعاً این توجه بیشتر معطوف فرزندان شهدا با سنین پایین و در شرف تحصیل و ازدواج است.

فرمانده نیروی انتظامی ضمن توصیه به تمامی فرزندان شهدا که همانند پدرانشان با پیروی از احکام الهی و ولایت فقیه راه آن‌ها را ادامه دهند و مطمئن باشند که ما در نیروی انتظامی به پاس تمامی زحمات پدرانشان آن‌ها را در این راه تنها نخواهیم گذاشت.

سردار اشتری افزود: همه شما جوانان باید قدر خود را بدانید و آنانی که شهید شده‌اند مسیر خود را انتخاب کرده و همواره برای اقتدار و امنیت کشور و همچنین آسایش مردم در تمامی ساعات تلاش می‌کردند و قطع به یقین باید بدانیم که نزد خداوند جایگاهی عظیم دارند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.