اصفهان؛

تمهيدات ويژه پليس اصفهان در آستانه عيد فطر

فرمانده انتظامي استان اصفهان از آماده باش كامل اين فرماندهي براي برقراري امنيت مراسم هاي عيد فطر در سراسر استان و همچنين حضور خيل گردشگران در تعطيلات پيش رو خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سردار عبد الرضا آقاخاني با تبريك پيشاپيش عيد سعيد فطر به مردم استان گفت:عيد فطر، عيد واقعي و حقيقي مسلمانان و پاداش يك ماه عبادت و بندگي به درگاه خالق هستي و سربلند بيرون آمدن از امتحان الهي و رها شدن از اسارت شيطان و نفس اماره است.

وي از ماه رمضان به عنوان تمريني براي زندگي سالم و همزيستي بدون تنش و هنجار شكني ياد كرد و اظهار داشت: يكي از نعمات بزرگ اين ماه پربركت كاهش چشمگير جرايم در استان بود كه اميدواريم با ادامه فضاي معنوي حاكم در زندگي مردم روند كاهش جرايم در ماه هاي ديگر نيز تداوم داشته باشد.

سردار آقاخاني با آرزوي قبولي طاعات و عبادات مردم مومن و خداجوي استان در ايام و ليالي ماه رمضان گفت: پليس اصفهان در آستانه عيد سعيد فطر تمهيدات ويژه اي را براي برپايي مراسم هاي نماز عيد فطر در فضاي امنيتي كامل در نظر گرفته و بيشتر يگان هاي تخصصي اين فرماندهي در حال آماده باش قرار دارند.

وي با اشاره به تعطيلات پيش رو تاكيد كرد : با توجه به اينكه پيش بيني مي شود در تعطيلات پيش رو شاهد حجم زيادي از گردشگران و مسافرت ها از جاي جاي ميهن عزيزمان باشيم به همين جهت نيز برنامه ها و طرح هاي ويژه اي به اجرا گذاشته خواهد شد تا انشاء اله هموطنان ما فضاي امن و آرامي را در استان زيباي اصفهان تجربه كنند.

سردار آقاخاني از تقويت گشت هاي انتظامي در سطح شهر، تقويت پليس گردشگري، استفاده از نيروهاي پليس افتخاري در انتظام بخشي مراسم هاي نماز عيد فطر و امنيت بخشي نقاط گردشگري استان و همچنين كنترل تردد ها در جاده ها و برخورد با تخلفات حادثه ساز به عنوان بخشي از برنامه هاي اين پليس خبر داد.

فرمانده انتظامي استان اصفهان گفت: در تعطيلات پيش رو كه از ايام خاص سال به شمار مي آيند تمامي نيروهاي پليس راه به صورت آماده باش در آمده و ضمن برخورد با هرگونه تخلف رانندگان حادثه ساز از جمله سرعت و سبقت غير مجاز آمادگي دارند تا نسبت به امدادرساني و ارائه تسهيلات و خدمات به رانندگاني كه با نقص فني خودرو مواجه شوند اقدام كنند. 


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.