کرمان؛

طرح یاوران بهزیستی در کرمان دنبال شود

استاندار کرمان با تاکید بر اجرای طرح یاوران بهزیستی برای اولین بار در استان کرمان گفت: با توجه به الگوهای موجود در کشور های پیشرفته از مردم برای ارائه خدمات به خود آنها استفاده کنید

طرح یاوران بهزیستی در کرمان دنبال شودبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی بهزیستی استان کرمان ،علیرضا رزم حسینی در دیدار با مدیر کل وجمعی از کارمندان بهزیستی استان کرمان که به مناسبت هفته بهزیستی برگزار شد خواستار استفاده از ظرفیت مردم برای کمک به خانواده بهزیستی شد.

استاندار کرمان با اشاره به جمعیت 3 میلیون نفری استان کرمان افزود : می توان با جذب 20هزار یاور بهزیستی و افرادی از خانواده های آسیب دیده به صورت داوطلب از این طریق خدمات و آموزش های اجتماعی به خانواده ها منتقل شود .

وی تاکید کرد:نباید عادت کنیم اداره دولت را با مکانیزم دولتی انجام دهیم زیرا این روش مرگ ما است و دولت باید نقش نظارت عالیه داشته باشد و باید از ظرفیتهای دولت در ایجاد طرح های نو و کمک مردم استفاده کنیم.

استاندار کرمان با اشاره به تأکید مدیر کل بهزیستی بر واگذاری بسیاری از خدمات در این سازمان به بخش غیر دولتی از مجموعه بهزیستی خواست طرح یاوران بهزیستی را کلید بزنند و دولت نیز در این زمینه کمک می کند و باید نوع دوستی و انسان دوستی که در وجود ما بوده است احیا شود.

رزم حسینی بر عدم مناسب سازی اماکن عمومی در سطح شهربرای تردد معلولین اشاره کرد و گفت: باید به کمک شهرداری و دیگر دستگاه های اجرایی طرحی از سوی بهزیستی تنظیم شود که مسیرها و فضای داخل ادارات برای معلولین مناسب سازی شود.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.