دو اثر ویژه مبارزه با مواد مخدر در رادیو نمایش تولید شد

دو تهیه‌کننده پیشکسوت نمایش‌های رادیویی از ساخت دو اثر ویژه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر خبر دادند.

به گزارش حوزه راديو تلويزيون گروه فرهنگی  باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو؛ مهتاب امینی تهیه‌کننده نمایش رادیویی «سفید» در این باره گفت: داستان این نمایش را لیدا شیرمرد نوشته است و درباره‌ی  سینا مرد چهل ساله‌ای ست که در قطار با مردی روبه‌رو می‌شود که ادعا می‌کند او را می شناسد، اما سینا به هیچ وجه او را به یاد نمی‌آورد.  سینا درمقطعی اززندگی درمرکزترک اعتیاد بستری بود و آشنایی او با این مرد به آن زمان برمی‌گردد.

وی درباره‌ی تهیه‌کنندگی این نمایش افزود: در این اثر از موسیقی حالت که به گونه‌ای با حال و هوای صحنه‌های آن است استفاده کرده‌ایم که چگونگی غم و شادی و هیجانات آن را به مخاطب القا می‌کند و برای درک شنونده از فضاهای دیگر نیز از صداها و افکت‌های جانبی استفاده کرده‌ایم.

نمایش رادیویی «سفید» را فریدون محرابی کارگردانی کرده و بازیگرانی چون مجید حمزه، محسن بهرامی، عرفان ابراهیمی، ایوب آقاخانی، شهین نجف‌زاده و میرطاهر مظلومی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند همچنین نرگس موسی پور افکتور و پیروز صدرایی صدابرداری آن را بر عهده دارند.
بر اساس این خبر: «غزل» عنوان نمایش دیگری است که به کارگردانی مینو جبارزاده و به نویسندگی: مهدی معبودی درباره دختری است که به دلیل اعتیاد پدر، دچار افت تحصیلی او شده است. معلم مدرسه‌ای که دختردرآنجا درس می‌خواند پس ازمدتی متوجه می‌شود که دخترتحت فشارروانی است و...

شهلا نیساری تهیه‌کننده «غزل» با بیان این مطلب افزود: این نمایش متن زیبا و روانی دارد و تلاش کرده‌ام تا با تلفیق موسیقی و افکت فضایی مناسب در خور این نمایش رادیویی ایجاد کنم که امیدوارم مورد قبول شنوندگان رادیو نمایش قرار گیرد.

در نمایش رادیویی «غزل» هنرمندانی  چون مهرخ افضلی، سعیده فرضی، افسانه محمدی، غلامحسین تسعیری، مژگان عظیمی، ماندانا محسنی، بهرام سروری‌نژاد، میرطاهر مظلومی و حوا الهویی به ایفای نقش پرداخته‌اند و نرگس موسی پور افکتور و علی حاجی نوروزی صدابرداری آن را برعهده دارند.

این دو نمایش رادیویی روز جهانی مبارزه با مواد مخدر ساعت 13:30 به روی آنتن رادیو نمایش می روند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار