تذکر شاکری در یک‌صدو شصت و چهارمین جلسه شورای شهر :

نام گذاری متروی تقاطع ولیعصر - فاطمی به نام شهدای رسانه غیر قانونی است

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر گفت: نامگذاری متروی تقاطع ولیعصر - فاطمی بنام شهدای رسانه غیر قانونی است و نامگذاری در شان شورای شهر است.

خ.فیروزگرانی//نام گذاری متروی تقاطع ولیعصر - فاطمی به نام شهدای رسانه غیر قانونی است
به گزارش خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مجتبی شاکری عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورا با بیان اینکه پرسش‌های جدیدی  در زمینه ساخت و سازها در تهران وجود دارد ، اظهار کرد: در قضایای مرتبط با سخت و ساز 5 مرکز شامل کمیسیون ماده 5 ، کمیسیون ماده 100 ، سازمان نظام مهندسی، قوه قضائیه و شهرداری در تعامل با یکدیگر هر کدام نقشی را ایفا می‌کنند و به جای اینکه این 5 مرکز پاسخگو باشند موضوع بلعکس شده و باید مشخص شود هر یک از آنها چه نقش و جایگاهی دارند  و اگر این مساله حل نشود دوره  ما به اتمام می رسد و آشفتگی باقی می‌ماند.

شاکری با بیان اینکه مسجد ولیعصر واقع در پارک دانشجو قرار بود متوقف شود اما ساخت آن ادامه دارد گفت: قرار بود مهندسین مشاور طرح خود را درمورد گنبد و مناره این مسجد بیاورند اما این کار صورت نگرفت و همچنان ساخت مسجد ادامه دارد.

وی با اشاره به نام مترو تقاطع ولیعصر و فاطمی به نام شهدای رسانه افزود: این عمل غیر قانونی است و نام‌گذاری در شان شورای شهر است چه بسا که فرهنگسرا و خیابان‌ به نام شهدای رسانه‌ داریم اما دوستان به این موضوع توجه نمی کنند و نامگذاری را انجام می دهند.

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر  گفت: نام گذاری مترو باید براساس نام محله باشد.

شاکری در ادامه با اشاره به برپایی نمایشگاه قرآنی و انتقال این نمایشگاه از مصلی به باغ موزه گفت: متاسفانه دسترسی مردم به این مکان خوب نیست و حتی فاصله محل پارک و خودروها تا نمایشگاه به گونه ای است که مردم در معرض خستگی قرار می‌گیرند اما دوستان باید به این نکته توجه کنند.

وی  در پایان بر ضرورت همکاری اعضای شورای شهر در خصوص هویت سازی برای 354 محله تهران تاکید کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تقاطع ، شورا ، مترو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار