حبیب اسماعیلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مدیران عامل پیوند ورزش و سینما هستند

مدیران باید نقش خود را در شکل‌گیری پیوند بین سینما و ورزش ایفا کرده تا محصول مشترکی با برگشت سرمایه اتفاق بیفتد.

حبیب اسماعیلی تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص موضوع ورزش در سینما گفت:‌ در همه موضوعات ابتدا باید فیلمنامه و سپس جذابیت و پرداخت خوب در یک فیلم جمع شود تا ارتباط موثری با نسل جوان در حوزه ورزش و سینما برقرار کند.

وی افزود: وقتی قصه فیلم خوب باشد و با دقت به محتوا و موضوعاتی چون اجتماعی، ورزشی، فرهنگی و دفاع مقدس بپردازد، مخاطب ارتباط برقرار کرده و به سینما می‌آید.

اسماعیلی تصریح کرد: در سینمای ایران برخی فیلم‌ها با موضوع ورزش ساخته شد که به دلیل نگاه تک بعدی و صرفا ً ورزش بازخورد خوبی نداشت.

تهیه کننده «قرمز» اظهار داشت: برای این که پیوند بین سینما و ورزش و نتایج مؤثر آن از جمله ارتباط با نسل جوان و جذب مخاطب در سینما صورت گیرد، باید در کنار جذابیت آن در فرم و ساختار به فیلمنامه دقت و توجه بیشتری شده تا در کنار همزادپنداری، پیام مناسب هم به مخاطب منتقل کند که متأسفانه نگرش تک بعدی باعث شده این ارتباط با نسل جوان رخ ندهد.

اسماعیلی بیان کرد: در سینما برای این که جذب مخاطب اتفاق بیفتد باید دقت و نگاه چند بعدی در فیلمنامه و موضوعات سرلوحه کار قرار گیرد.

بازیگر «ساده‌لوح» در خصوص پیوند سینما و ورزش اظهار داشت: در سینما به موضوع ورزش بسیار کم پرداخته شده که باید تعاملات بین فدراسیون‌ها و وزارت ورزش با سینما و افراد سینمایی شکل گیرد تا محصول مشترک با پیام‌های درست، نتایج مفید و ارتباط با نسل جوان اتفاق بیفتد.

اسماعیلی در خصوص نقش مدیران در وضعیت کنونی سینما گفت: مدیران باید نقش خود را در شکل‌گیری این تعاملات ایفا کرده تا پیوند بین سینما و ورزش شکل گیرد و در نتیجه محصول مشترک ساخته شود که قطعا برگشت سرمایه نیز خواهد داشت.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار