سارق درموزه هنرهای معاصر تهران

فیلم سارق به کارگردانی بنجامین هایزنبرگ در بخش جلوه‌هایی از مدرسه برلین، روز یکشنبه 24 خرداد ماه ساعت 3 بعد از ظهردر سالن سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می آید.

به گزارش خبرنگار تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران؛ در بخش دوم نمایش فیلم و در بخش جلوه‌هایی از مدرسه برلین در دوره سی و نهم( بهار94)،روز یکشنبه 24 خرداد ماه ساعت 3 بعد از ظهر فیلم «سارق» به کارگردانی بنجامین هایزنبرگ محصول سال 2010 به مدت 101 دقیقه به زبان اصلی و با زیرنویس فارسی در سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می آید.

فیلم «سارق» با آزاد شدن یوهان روتنبرگر آغاز می شود. وی پس از آزادی مشروط، خانه ای اجاره می کند ، یک رابطه ی قدیمی را دو باره برقرار می کند و به طور جدی به تمرین، ورزش و دویدن می پردازد اما به موازات این روند مثبت در زندگی شخصی، دزدی از بانک ها را نیز همچون مساله ای عادی و روزمره ادامه می دهد و...

یادآوری می شود؛ علاقه مندان می توانند برای نمایش فیلم سارق، روزهای یکشنبه ساعت 3 بعد از ظهر، به نشانی خیابان کارگرشمالی جنب پارک لاله، سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران مراجعه ویا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88951965( روابط عمومی) و 88955753 (سینماتک) تماس حاصل کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار