شهردار پکن: پکن امن ترین مکان برای میزبانی رقابت های المپیک زمستانی2022 است

شهردار پکن در اجلاس کمیته بین المللی المپیک با حمایت از میزبانی چین در رقابت های المپیک زمستانی 2022 گفت:پکن امن ترین مکان برای میزبانی در این رقابت هاست.

شهردار پکن: پکن امن ترین مکان برای میزبانی رقابت های المپیک زمستانی2022 استبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری AKI ونگ انشون شهردار شهر پکن در جلسه ای که امروز در کمیته بین المللی المپیک برگزار شد در جمع اعضای شرکت کننده اعلام کرد که شهر پکن امن ترین مکان در مقایسه با دیگر کاندیدا برای برگزاری رقابت های المپیک زمستانی 2022 است و می تواند انتظارات همه را در این رابطه برآورده سازد.بجز شهر پکن از چین ، آلماتی قزاقستان هم از دیگر کاندیدای کسب این میزبانیست.

در اجلاس امروز کمیته بین المللی المپیک که در لوزان برگزار شد ونگ انشون شهردار پکن برای متقاعد کردن اعضای حاضر در جلسه گفت:روحیه المپیک در شهر پکن موج زده و این شهر هر روز با این روحیه گذران زندگی می کند.

وی در ادامه تاکید کرد: همه چیز برای این میزبانی از نظر حضور کسترده هواداران، سلامت محیط زیست در پکن مهیاست و در گذشته پکن قابلیت های خود را در سازماندهی رقابت بین المللی بخوبی نشان داده است.

شهردار پکن در ادامه افزود: پکن در رابطه با هوای پاک از سال 2013 در حدود 130 میلیارد دلار هزینه کرده که در مدت پنج سال این پروژه به اتمام خواهد رسید.پکن طبیعت زیبایی با آسمانی آبی دارد که به همه کسانی که قصد حضور و دیدار در شهر را دارند خوشامد می گوید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار