به منظور شرکت در مسابقات جهانی آنتالیا ؛

ملی پوشان دارت انداز از فردا شروع می کنند

اردوی انتخابی تیم های ملی دارت کشورمان از فردا ( سه شنبه ) با حضور 19 دارت انداز کلید می خورد تا ملی پوشان خود را برای حضور در مسابقات جهانی آنتالیا آماده کنند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی ، دراین راستا احمد اسد زاده رییس این انجمن ، مهدی شایسته را به سمت سرمربی و مازیار موسوی را به عنوان مدیر فنی تیم ملی آقایان و خانم وجیهه عربی را به عنوان مربی تیم ملی بانوان ایران منصوب کرد. 
براساس این گزارش ، دارت اندازان تیم ملی در دو بخش آقایان و بانوان باید برای حضور در اردوی انتخابی تیم های ملی صبح روز سه شنبه 19 خرداد ماه جاری در خانه دارت مجموعه ورزشی شهید کشوری تهران، خود را به مربی تیم ملی معرفی نمایند. 
 لازم به ذکر است : پس از 4 روز اردوی انتخابی تیم ملی 4 نفر از آقایان و 4 نفر از بانوان در بخش بزرگسالان پیراهن تیم ملی جمهوری اسلامی ایران را به منظور شرکت در مسابقات جهانی 2015 ترکیه که آبان ماه سال جاری در شهر آنتالیا برگزار می شود بر تن خواهند کرد. 
گفتنی است : بر اساس دستور رسمی سر مربی تیم ملی پوشیدن لباس رسمی دارت در اردوی انتخابی تیم ملی الزامی است و هیچ کدام از بازیکنان حق آوردن همراه به داخل سالن را نخواهند داشت. 
اولین مرحله آماده سازی تیم های دارت مردان و زنان برای حضور در مسابقات جهانی ترکیه طی روزهای 19 تا 22 خرداد ماه جاری در تهران برگزار می شود. 
این اردو با حضور 19 دارت انداز ( 12 آقا و 7 خانم) در خانه دارت برگزار خواهد شد. 
قرار است تیم ملی دارت کشور در رقابت های جهانی ترکیه با 12 ورزشکار در قالب 4 مرد، 4 زن ، 2 نوجوان پسر و 2 نوجوان دختر شرکت کند. 
گفتنی است رقابت های جهانی دارت آبان ماه سال جاری در شهر آنتالیا ترکیه برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار