فیلم «درسایه» از مدرسه برلین در موزه هنرهای معاصر تهران

فیلم در سایه به کارگردانی توماس ارسلان در بخش جلوه هایی از مدرسه برلین، روز چهارشنبه 20 خرداد ماه ساعت 17در سالن سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می آید.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران؛ در بخش دوم نمایش فیلم و در بخش جلوه هایی از مدرسه برلین در دوره سی و نهم( بهار94)، روز چهارشنبه 20 خرداد ماه ساعت 17 فیلم «در سایه» به کارگردانی توماس ارسلان محصول سال 2010 به مدت 85 دقیقه به زبان اصلی و با زیرنویس فارسی در سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می آید.

فیلم «در سایه» روایت مردی است که تازه از زندان آزاد شده و به سراغ سرکرده ی باند تبهکاری که با آن ها در ارتباط بوده می رود تا طلبی از گذشته را وصول کند. او نیز برای کسب در آمد و زندگی راهی دیگر جز تکرار راه های پر خطر و آشنای قدیم نمی شناسد و ناگزیر در پی طراحی سرقتی تازه،به کمک دوستان قدیم بر می آید و... .
 
یادآوری می شود؛ علاقه مندان برای استفاده از برنامه های نمایش فیلم می توانند روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت 17، به نشانی خیابان کارگرشمالی جنب پارک لاله، سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران مراجعه ویا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88951965( روابط عمومی) و88955753(سینماتک) تماس حاصل کنند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار