سخنگوی ارتش یمن شلیک موشک اسکاد را پیامی به سعودی‌ها دانست

سخنگوی ارتش یمن اعلام کرد شلیک یک فروند موشک اسکاد به پایگاه هوایی خالد در عربستان پیامی به سران سعودی برای پایان دادن به زورگویی‌هایشان بود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره،‌ سرتیپ "شرف لقمان"-- سخنگوی نیروهای مسلح یمن--  به این شبکه گفت: از زمانیکه عبد ربه منصور هادی زمام حکومت را در یمن به دست گرفت برای از بین بردن سامانه موشک ها، به ویژه موشکهای راهبردی تلاش کرد؛ اما با اراده نیروهای دلاور توانستیم این سامانه‌ها را احیا کنیم. 

وی افزود: "ما با شلیک نخستین موشک به دشمن سعودی- صهیونیستی پیام دادیم و می خواهیم به این دشمن بفهمانیم باید از زور گویی و حمله به هر جنبده‌ای در یمن دست بردارد."

گزارشگر المسیره نیز در گزارشی با  اشاره به لحظه شلیک موشک به پایگاه هوایی خالد بن عبد العزیز گفت: این یک عملیات ویژه است که ارتش یمن به عمق عربستان شلیک کرد و پیام هشدار‌آمیزی است که امید است متجاوزان سعودی گوش شنوا داشته باشند.

نیروهای پایش اعلام کردند موشک اسکاد شلیک شده به هدف خود، یعنی پایگاه هوایی خالد بن عبد العزیز، اصابت کرده است. این پایگاه 102 کیلومتر با یمن فاصله دارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
امیر
۲۲:۴۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۴
انگار اخبار را درست منعکس نمیشه موشک اسکاد خیلی جدید نیست و با پاتریوت توسط امریکا زده شده متاسفانه
آخرین اخبار