شریعتی نیاسر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

هنوز به بحث حذف کنکور ورود پیدا نکرده‌ایم/ حذف کنکور زمان طولانی را می‌طلبد

معاون آموزشی وزیر علوم گفت: حذف کنکور زمان طولانی می‌طلبد و هنوز در دوره مدیریتی به این بحث ورود پیدا نکردیم.

شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی گروه علمی،‌ پزشكی باشگاه خبرنگاران گفت: بحث حذف کنکور بحث پیچیده‌ای است که ما در دوره مدیریت خود هنوز به آن ورود پیدا نکرده‌ایم.

وی افزود: من خود به این قائل هستم که باید راهکاری در این زمینه هرچه سریعتر پیدا شود که این کنکور از میان برداشته شود و دغدغه‌ دانش آموزان کم شود.

شریعتی نیاسر تصریح کرد: اما این موضوع تنها با حرف بیان شدن مطرح نمی‌شود، چون فرآیند پیچیده‌ای است و زمان طولانی را می‌طلبد که بررسی‌های دقیق کارشناسی صورت گیرد و هرچه سریعتر مشاوران و کارشناسان با مدیریت سازمان سنجش باید به جمع بندی برسند تا با چه راهکاری و کمترین عارضه‌ای کنکور حذف شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۳:۱۳ ۰۶ تير ۱۳۹۴
من با حذف کنکور به شدت مخالفم حذف کنکور يک تصميم مسخره ونامعقول است چون معدل مثلا 18کسى که دريک مدرسه نمونه دولتى درس مى خواند با کسى که در مدرسه غيرانتفائى درس مى خواند.يکى است ؟!کنکور آزمونى يکسان ودقيق براى سنجش تمامى دانش آموزان است وکاملا عادلانه است حذف آن مشکلات زيادى رادر پى خواهدداشت
Iran (Islamic Republic of)
پوریا
۱۳:۴۶ ۲۳ خرداد ۱۳۹۴
سلام
به نظر من با حذف کنکور برای خیلی از دانش آموزان مشکل پیش میاد.
ولی در هر صورت اگر تصمیم به حذف کنکور گرفته شود بهتر است که کنکور از سالی حذف گردد که از چهار سال پیش از آن به دانش آموزانی که وارد مقطع دبیرستان می شوند اطلاع داده شده باشد تا دانش آموزان خود را برای کسب معدل بالا در سال سوم دبیرستان آماده کنند.
چون اگر غیر از این باشد دانش آموزان با چالشی دیگر که همان کسب معدل بالاست روبرو می شوند که این خیلی سخت تر و نگران کننده تر از کنکور سراسری است.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۲۵ ۱۴ خرداد ۱۳۹۴
تو.رو خدا حذف نکنید
آخرین اخبار