داعش عاملان مراسم کاريکاتورهای موهن در آمریکا را تهدید کرد

یک فعال سیاسی که پیشتر خواستار حضور نیروهای مسلح در مسابقه نقاشی و کاریکاتور در ایالت آریزونا شده بود، از سوی حامیان داعش تهدید شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، "جان ریتزایمر" فعال سیاسی که پیشتر خواستار حضور نیروهای مسلح در مسابقه نقاشی و کاریکاتورهای موهن بیرون یک مسجد در شهر «فونیکس» ایالت آریزونا شده بود، هدف حملات اینترنتی حامیان داعش قرار گرفت.

بر اساس گزارش های منتشر شده، نشانی منزل محل سکونت این فعال در پایگاه های اینترنتی منتشر شده است و حامیان داعش چندین بار وی را در خصوص برگزاری این مراسم تهدید کرده‌اند.

در برخی از پیام های این افراد آمده است:"این مراسم بدون ریخته شدن خون کفار پایان نخواهد یافت."

یک کاربر توییتر به نام «دولتنا » نیز در هشداری اعلام کرد: «هر کس که خود و فرزندانش را دوست دارد، در این مراسم شرکت نکند. به شما قول می دهیم خون خودتان را خواهید نوشید.»

این مراسم عصر جمعه آینده در «مرکز جامعه اسلامی» فینکس و تحت عنوان راهپیمایی «آزادی بیان» برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
طراحان کاریکاتورها مخفیانه از داعش می خواهند تا علیه آنها ژست بگیرد و آنها را تهدید کند. اینطوری اثر کاریکاتورها بیشتر می شود و بجای هزارتا، میلیونها نسخه چاپ می کنند.

داعش هم با این کار پیامبر اسلام (ص)‌ را ظاهرا مال خود می کند و قصد دارد در خباثت ها و پلیدی های خود آن جناب را نیز شریک نشان دهد.
آخرین اخبار