اصفهان؛

مشارکت بیش از 800 هزار نفر در طرح ملی سازمان اوقاف کشور

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: بیش از 800 هزار نفر در طرح ملی سازمان اوقاف کشور حضور و مشارکت دارند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان حجت الاسلام شرفخانی،  در محفل انس با قرآن و تجلیل از مربیان طرح حفظ قرآن کریم سازمان اوقاف در استان اصفهان افزود: بهترین راهکار و ابزار برای واکسینه کردن جامعه در برابر توطئه های دشمنان، تمسک قرآن و استفاده از دستورات قرآن در زندگی است.

وی افزود: فعالان عرصه قرآنی به ویژه مربیان قرآنی امروز افسران جنگ نرم هستند که با استفاده از قرآن توطئه های دشمنان را نابود می کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه بیان داشت: قرآن در تسکین مشکلات و آسیب های اجتماعی و رهایی جامعه از مشکلات اجتماعی موثر است، و رفع مشکلات زندگی و افزایش محبت بین اعضای خانواده به وسیله قرآن صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم، گفت: سازمان اوقاف طی یک برنامه 10 ساله تربیت حافظان قرآن را در برنامه کاری خود قرار داد که طی 3 سال گذشته بیش از 800 هزار نفر در طرح ملی سازمان اوقاف کشور حضور و مشارکت داشته اند.

حجت الاسلام ظرفخانی خاطرنشان کرد: سال گذشته 300 هزار نفر در آزمون سراسری حفظ قرآن کریم در سراسر کشور شرکت کرده اند. 

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.