رئیس انجمن رادیولوژی ایران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

واقعی نشدن تعرفه‌ها، تعطیلی مراکز رادیولوژی را به دنبال دارد

رئیس انجمن رادیولوژی با اشاره به اینکه تعرفه های اعلامی از سوی هیات وزیران واقعی نیست گفت: در خصوص گروه رادیولوژی باید k تبدیل به واحد ریالی در تعرفه شود تا بتوان در این حوزه سرمایه گذاری کرد.

دکتر جلال شکوهی رئیس انجمن رادیولوژی ایران در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه وزارت بهداشت به همراه شورایعالی بیمه در خصوص گروه رادیولوژی با مبلغ 17 هزار تومان به توافق رسیدند اظهار داشت :تجدید نظر برای تعرفه ها حدود 4 درصد بوده و 96 درصد خدمات تغییری نداشتند .

وی افزود:طی جلساتی که با انجمن آزمایشگاهیان داشتیم خواستار تبدیل k به واحد ریالی در تعرفه هستیم زیرا اگر تعرفه ها واقعی نشود مراکز رادیولوژی به تعطیلی کشانده می شوند و سرمایه گذاری در آنها فایده ای ندارد.

وی با تاکید براینکه ارتوپدها به شدت از تعرفه های اعلامی ناراضی هستند، خاطرنشان ساخت: 17 هزار تومان تنها ما را زنده نگه می دارد و کسی دیگر مطب نخواهد زد و بخش خصوصی ساقط خواهد شد.

شکوهی با اشاره به اینکه k رادیولوژی باید همانند جراحی شود اذعان داشت :kبرای تمام طب باید یکی باشد و تنها ضرایب تغییر کند و در واقع باید به سوی تعاریف واقعی که سرمایه گذاری را ممکن می کند حرکت کنیم وبه تعرفه واقعی برای گروههای مختلف پزشکی نزدیک شویم.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار