عبدی: بازی راه‌آهن و پیکان فینال ته جدولی‌هاست

کاپیتان تیم فوتبال راه‌آهن گفت: بازی مقابل پیکان حساس‌ترین بازی فصل برای تیم راه‌آهن است.

عبدی: بازی راه‌آهن و پیکان فینال ته جدولی‌هاستبهادر عبدی هافبک تیم راه‌آهن در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: بازی مقابل پیکان مهم‌ترین بزی فصل ماست، اما با توجه به انگیزه‌ای که از برد مقابل سایپا به دست آوردیم از لحاظ روحی در وضعیت فوق‌العاده‌ای به سر می‌بریم و این روحیه می‌تواند ما را در بازی برنده کند.

عبدی در خصوص بازی با پیکان اظهار داشت: این بازی به نوعی فینال ته جدولی‌هاست و ما اگر این بازی را ببریم تا 90 درصد در لیگ می‌مانیم.

عبدی در خصوص شناخت فرهاد کاظمی از تیم پیکان گفت: نیمی از بازیکنانی که هم اکنون در تیم پیکان بازی می‌کنند با تشخیص کاظمی وارد این شده‌اند و صحبت‌هایی که کاظمی در مورد پیکان با ما داشته از آنالیز هزار فیلم بازی‌های این تیم برای ما بهتر بوده و این شناخت کلید موفقیت ما برای بازی فردا است.

کاپیتان راه‌آهن در خصوص داوری گفت: چیزی که همه ایران فهمیدند این بود که داوری‌های این فصل کمر تیم راه‌آهن را شکستند. البته تمام اشتباهات داوری سهوی بود اگر داوران نصف این اشتباهات را نداشتند ما اکنون در میانه‌های جدول بودیم، اما در 2 بازی آخر ما مقابل سپاهان و سایپا داوری‌ها فوق العاده بود و امیدوارم در 2 بازی آینده‌مان داوری‌ها بهترین قضاوت را داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، ورزش ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
از اهالی اکباتان
۰۹:۳۲ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
با آرزوی پیروزی تیم راه آهن
آخرین اخبار