ساخت انیمیشن "سیاساکتی" در 100 قسمت/ امروز "امنیت" مردم‌ محور است

معاون اجتماعی ناجا از ساخت انیمیشن پلیسی "سیاساکتی" در 100 قسمت و پخش آن از رسانه ملی خبر داد.

ساخت انیمیشن به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار سعیدمنتظرالمهدی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هجدهمین گردهمایی تخصصی معاونین اجتماعی ناجا با هدف تبیین و تدوین برنامههای سال 94 با اتخاذ رویکردهای اجتماعی در حال انجام است گفت: اولویت ما در سال گذشته در بحث آموزش همگانی و گسترش مراکز مشاوره بوده است. 

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 620 مرکز مشاوره در حال فعالیت است ، گفت: عدم ایجاد فرصت گفتمان در خانواده باعث بروز مشکلاتی شده است و خانواده بعنوان مهمترین نهاد اجتماعی نیازمند توجه ویژه‌ای است، لذا با ایجاد این مراکز مشاوره 70 درصد پرونده‌ها از دایره قضایی و انتظامی خارج شده است. 

معاون اجتماعی ناجا تصریح کرد: براساس پیمایش‌ها و نظرسنجی‌ها اولین آسیب بحث خشونت است که متاسفانه اگر هیجان خشونت مدیریت نشود اتفاقات غیر قابل جبرانی خواهد افتاد. 

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر انتقاد رهبری از پلیس هالیوودی گفت: انتقاد ایشان از فیلم های ایرانی نبوده و ما تصویری اخلاق مدار از پلیس را در جامعه نشان می دهیم مانند سریال میکائیل که تمام تلاش خود را می‌کند تا وظیفه خود را به نحو احسنت انجام دهد. 

منتظرالمهدی تاکید کرد: اصل برنامه ما در سریال میکائیل ارتباط، اعتماد سازی و جلب مشارکت مردم و کاهش هزینه‌های انتظامی بوده است چرا که هر گاه مردم در کنار پلیس بوده‌اند نیروی انتظامی با سرعت بیشتری عمل کرده است. 

وی ادامه داد: امنیت پلیس‌محور و دولت‌محور در دنیا منسوخ شده و در حال حاضر امنیت مردم‌محور است. 

معاون اجتماعی ناجا در پایان از ساخت انیمیشن پلیسی "سیاساکتی" در 100 قسمت و پخش آن از رسانه ملی  خبر داد. 

انتهای پیام/ 
برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.