در دیدار هیات سوئیسی با مدیرکل غرب اروپای وزارت خارجه صورت گرفت؛

بررسی مذاکرات هسته‌ای ایران و ۱+۵ و همکاری‌های تهران و برن

تحولات مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه ۱+۵ و زمینه‌های همکاری دو کشور در دیدار هیات اقتصادی سوییس با مدیر کل غرب اروپای وزارت امور خارجه بررسی شد.

بررسی مذاکرات هسته‌ای ایران و ۱+۵ و همکاری‌های تهران و برنبه گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، در دیدار هیات اقتصادی سوییسی متشکل از بازرگانان و فعالان اقتصادی، صنعتی و بانکی این کشور با ابوالقاسم دلفی مدیر کل غرب اروپای وزارت امور خارجه کشورمان، آخرین تحولات روابط اقتصادی دو کشور در پرتو تحولات مربوط به مذاکرات هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران با گروه ۱+۵ مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.  
 
در این هیات که به سرپرستی خانم آگوستی نماینده شورای فدرال موافقتنامه‌های تجاری سوییس و از مدیران ارشد سکو و سفیر سابق این کشور در تهران امروز -یکشنبه- وارد ایران شد، نمایندگانی از شرکت‌های سوییس حضور دارند.  
 
قرار است این هیات در طول اقامت خود در ایران با تنی چند از مسئولین بخش‌های اقتصادی و صنعتی کشورمان دیدار و در زمینه حوزه‌های همکاری فیمابین و راههای توسعه مناسبات به گفت‌و‌گو و تبادل نظر بپردازند.  
 
طرف‌های سوییسی در این سفر ضمن امکان سنجی زمینه‌های توسعه مناسبات اقتصادی و تجاری، برنامه ریزی لازم برای بهره برداری متقابل از بازار دو کشور را در دستور کار دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار