به یاد استاد محمد رضا لطفی؛

اجرای گروه "نوای دیار" و شرمین موفقی در نیاوران

کنسرت گروه "نوای دیار" به سرپرستی دیهیم خورگامی و بداهه نوازی شرمین موفقی 27 فروردین در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

به گزارش حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران؛ کنسرت گروه "نوای دیار" به سرپرستی دیهیم خورگامی و بداهه نوازی شرمین موفقی 27 فروردین در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

این کنسرت در دو بخش برگزار می‌شود که بخش اول بداهه نوازی شرمین موفقی  با تار و سه تار با همراهی تنبک به نوازندگی سینا خشک بیجاری اجرا خواهد شد. بخش دوم نیز تحت عنوان هزارمضراب به اجرای قطعاتی از  گروه نوای دیار به سرپرستی دیهیم خورگامی اختصاص دارد.

در این اجرا نوازندگانی همچون دیهیم خورگامی (سرپرست گروه، نوازنده تارو سه تار)، مهدی امامی (آواز)، بهناز بهنام نیا (عود)، احسان لیوانی (نی)، گوهرناز مسایلی (تنبک) وامجدابراهیمی (دف) به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

شرمین موفقی موسیقی‌دان و مدرس موسیقی درمانی سال 1353 در شهر مشهد متولد شد و از 15 سالگی نزد شادروان استاد محمدرضا لطفی سالیان متمادی به فراگیری فنون گوناگون موسیقی اصیل ایرانی بخصوص نوازندگی تار پرداخت و درسفرهای متعدد به ایران در محضراساتید بزرگی چون فریدون حافظی و فرهنگ شریف بهره گرفت.

موفقی که تحصیلات عالی خود را در رشته روان‌شناسی بالینی در دانشگاه ژنوسوییس به پایان رسانیده در سال 1385 موسسه هنری و فرهنگی جم را به منظوراشاعه موسیقی اصیل ایرانی در شهر ژنو تاسیس کرد.

گفتنی است کنسرت  گروه "نوای دیار" پنج شنبه 27 فروردین ما ساعت 20:30 در سالن خلیج فارس برگزار می شود و علاقه مندان برای تهیه بلیت می توانند با شماره تلفن 22803631 تماس حاصل نموده و یا به سایت ایران کنسرت مراجعه نمایند.
 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار