حجت الاسلام و المسلمین صدیقی:

مقابل کشورهایی که روی بمب اتم نشسته‌اند مقاومت کردیم

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: شما با قدرت‌های بزرگ دنیا که روی بمب‌های اتم نشسته بودند دست و پنجه نرم کردید و طولانی‌ترین جنگ را ارتش و نیروی مسلح‌مان پشت سر گذاشتند.

ما در مقابل کشورهایی که روی بمب اتم نشسته‌اند مقاومت کردیمبه گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی خطیب موقت نماز جمعه تهران در مراسم گرامیداشت شهید صیاد شیرازی که در مسجد امام خمینی (ره) ستاد ارتش برگزار شد، اظهار داشت: خدای متعال برای ذلیل کردن تفنگداران آمریکایی قدرت خود را نشان داد و شما با اخلاص و ایمان‌تان آن را بازنویسی کردید.

وی ادامه داد: شما با قدرت‌های بزرگ دنیا که روی بمب‌های اتم نشسته بودند دست و پنجه نرم کردید و مقاومت کردید و این بسیار طولانی بود و طولانی‌ترین جنگ را ارتش و نیروی مسلح‌مان پشت سر گذاشتند.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی با اشاره به ویژگی‌های شهید صیاد شیرازی و ولایتمداری این شهید یادآور شد: عشق به ولایت و تلاش برای اتحاد ارتش و سپاه از ویژگی‌های این شهید بود .

وی افزود : شهید صیاد شیرازی می گفت که ما برای خدا می‌جنگیم و رژیم بعث عراق برای شیطان می‌جنگد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به ممتاز بودن ارتش ایران و مأموریت جهانی آن تأکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتش امام زمان (عج) و ارتش آزادی‌بخش جهان است.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی گفت: فرمانده کل قوا، نایب امام زمان (عج) بوده و ارتش و سپاه به خوبی در مقابل ظلم ایستادگی کردند و ارتش ایران قوی‌ترین ارتش در طول تاریخ است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: رهبری نقشه قدرت‌های بزرگ را شناخته و طرح قدرت‌های استکباری را با شکست مواجه کرده است و یاران امیرالمومنین امام علی(ع) و امام حسین (ع) همیشه پیروز بوده‌اند.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار