رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد:

کشف 450 کیلوگرم مواد مخدر طی ایام نوروز/ دستگیری 490 نفر و انهدام 4 باند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف بیش از 450 کیلوگرم انواع مواد مخدر طی 15 روز ابتدایی سال جاری خبر داد و گفت: 490 نفر در این مدت دستگیر و 4 باند نیز منهدم شد.

//////////////محسنیسرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: پلیس طی ایام نوروز تمهیداتی را در رابطه با کشف مواد مخدر و دستگیری قاچاقچیان و مواد فروشان در نظر گرفته بود و بر اساس آن طرح‌هایی را اجرا کرد.

وی افزود: در همین راستا تمامی محورهای مواصلاتی تهران بزرگ همچنین شهرستان‌های شهر ری تحت پوشش ایستگاه‌های نوروزی پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت و خوشبختانه در 15 روز نخست سال 94 موفق به کشف بیش از 450 کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری 490 نفر در این مدت شدیم.

سرهنگ بخشنده با بیان اینکه بیشترین کشفیات مواد مخدر از نوع تریاک بوده است، بیان داشت: 4 باند مواد مخدر طی ایام نوروز منهدم شد که پاک سازی مناطق آلوده به مواد مخدر پس از ایام عید نیز ادامه دارد و پلیس برنامه‌های خود را در این رابطه اجرا می‌کند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف 100 کیلوگرم مواد مخدر از بار کامیون گوجه در میدان تره بار تهران خبر داد و گفت: قاچاقچیان به طرز ماهرانه‌ای این مواد را در بار کامیون جاسازی کرده بودند که پلیس با هوشیاری کامل و همچنین بر اساس اطلاعات مردمی موفق به کشف این مواد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: روزانه به طور متوسط 130 تا 150 معتاد، فروشنده، توزیع کننده و قاچاقچی مواد مخدر در پایتخت دستگیر می‌شوند و همچنین پلیس فضا را برای فروشندگان و قاچاقچیان نا امن کرده و به تمامی گزارشات مردمی در این رابطه پاسخ می‌دهد.



انتهای پیام/

برچسب ها: مواد مخدر ، بخشنده ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار