لذت عکاسي سلفي با اکسپريا c3

در دنياي امروز عکاسي سلفي يکي از سرگرمي هاي روزمره مردم شده است لذا معتبرترين شرکت هاي توليدکننده گوشي سعي مي کنند با يکديگر رقابت کنند تا بهترين کيفيت را ارائه بدهند يکي از اسن گوشي ها سوني اکسپريا c3 است.

به گزارش دريچه و فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران، در دنياي امروز عکاسي سلفي يکي از سرگرمي هاي روزمره مردم شده است ، از اين رو کمپانی‌های مختلف نهایت سعی و تلاش خود را می‌کنند تا محصولی به عنوان برترین گوشی سلفی تولید و معرفی نمایند. يکي از اين محصولات سوني  اکسپریا C3  است که مجهز به دوربين سلفي قوي مي باشد.

 مي توان جذاب‌ترین بخش اکسپریا C3 را دوربین دوم آن دانست. سونی C3 از دو دوربین و با کیفیت‌های 8 و 5 مگاپیکسل در قاب پشتی و بالای نمایشگر بهره می‌برد. دوربین اصلی این گوشی قادر به ثبت تصاویری نه چندان هیجان برانگیز اما قابل‌قبول با کیفیت 3264 در 2448 پیکسل می‌باشد.

به واقع ثبت عکس‌هایی با کیفیت بهتر، چیزی است که ما از این دوربین 8 مگاپیکسلی سونی انتظار داشتیم. اما شاید بتوان این توجیه را در پاسخ به انتظارمان از دوربین اصلی این گوشی منطقی بدانیم که تمرکز اصلی سونی در اکسپریا C3 بر دوربین دوم آن بوده تا دوربین اصلی! اما این به معنای کیفیت بد این دوربین نیست.

دوربین پشتی این گوشی قادرست تا تصاویری نه چندان تاریک و واضح در محیط‌هایی با نور کم و نامناسب بیندازد. به واقع باید از شرکت سونی از این بابت تشکر کرد که توانسته به وسیله‌ی قابلیت‌های نرم‌افزاری نور مناسبی به عکس‌های با نور کم‌ ببخشد.

همچنین تصاویر گرفته شده با دوربین این گوشی از کیفیت خوبی برخوردار بوده و نویز زیادی در تصاویر با نور مناسب دیده نمی‌شود. از مهم‌ترین ویژگی‌های دوربین 8 مگاپیکسلی این فبلت می‌توان به قابلیت ثبت موقعیت مکانی و زمانی، فوکوس لمسی، قابلیت تشخیص لبخند و چهره، پانوراما و HDR اشاره نمود. همچنین کاربران می‌توانند حداکثر با کیفیت تمام HD به فیلم‌برداری با دوربین این میان‌رده بپردازند.

اما اصلی‌ترین مشکل دوربین پشتی اکسپریا را می‌توان در زمان زیاد فوکوس آن دانست. جایی که لنز این دوربین، بیش از زمان عادی بر روی اشیا فوکوس می‌کند و گاهی ممکن است نتوانید بر روی سوژه‌ی مورد نظر فوکوس کنید. اما خوشبختانه این شرایط برای عکاسی در حالت لند اسکیپ صدق نمی‌کند و همه چیز خوب به نظر می‌رسد.

لنز قرار گرفته در بالای نمایشگر اکسپریا C3 دارای عرض زیاد (25 میلی‌متر) بوده و قادر به ثبت جزئیات خوبی می‌باشد. به واقع این همان چیزی است که کاربران از یک دوربین سلفی طلب دارند و سونی به خوبی توانسته تا این خواسته‌ی کاربران را در این گوشی پیاده کند. نکته‌ی جالبی که در مورد دوربین دوم این گوشی به چشم می‌خورد، وجود یک فلاش LED برای آن می‌باشد.

به واقع کاربران می‌توانند با وجود این فلاش، در تاریکی مطلق هم از خود عکس سلفی بگیرند. اما تنها مشکلی که می‌توان در مورد دوربین سلفی خوب C3 گرفت، مربوط به کشیده شدن سوژه‌ها، در بالاترین قسمت فریم عکاسی دانست.


انتهاي پيام/
برچسب ها: سونی ، اکسپریا ، سلفی ، عکاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار