سمنان؛

443 کیلوگرم حشیش در عملیات مشترک پلیس سمنان و کرمان کشف شد

با همکاری مشترک مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های سمنان و کرمان دو قاچاقچی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.

443 کیلوگرم حشیش در عملیات مشترک پلیس سمنان و کرمان کشف شدبه گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان ، فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه برنامه‌های نوروزی موجب غفلت از دیگر مأموریت‌های ذاتی پلیس نمی‌شود افزود: با پیگیری و تحقیقات گسترده و بی‌وقفه مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان، اطلاعاتی از فعالیت دو قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان کهنوج در استان کرمان به دست آمد.

به گفته سردار محمدرضا میرزایی، در بررسی‌های دقیق و تکمیلی مأموران، خبر انتقال یک محموله بزرگ مواد مخدر از شرق کشور به یکی از روستاهای اطراف کهنوج استان کرمان تائید و پس از انجام هماهنگی‌های لازم قضایی، عملیات پلیس برای دستگیری سوداگران مرگ آغاز شد.

میرزایی با اشاره به همکاری مشترک مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های سمنان و کرمان در این عملیات تصریح کرد:  دو قاچاقچی موردنظر در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند. فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به کشف 443 کیلوگرم ماده مخدر حشیش در این عملیات و بر تشدید برخورد پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر تأکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند برای کمک به پلیس هرگونه فعالیت مشکوک در زمینهٔ مواد مخدر را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/ض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.