«شرفناز» هنوز پروانه نمایش نگرفته است

«حسن نجفی» گفت: اتفاقا زمان مناسب اکران «شرفناز» الان بود چون موضوع این فیلم با اتفاقاتی که در حال رخ دادن است همسو است و مشکلات مناطق مرزی را نشان می‌دهد.

حسن نجفی، کارگردان فیلم «شرفناز» در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران، گفت: هنوز پروانه نمایش برای فیلم «شرفناز» نگرفته‌ام و در صدد گرفتن پروانه نمایش هستیم. 
 
وی در خصوص اکران «شرفناز» در زمان آینده گفت: اتفاقا زمان اکران این فیلم اکنون بود چون داستان فیلم به گونه‌ای است که نگاه ویژه‌ای به مناطق مرزی و مشکلات آنها دارد و از طرفی هم اتفاقات و مشکلاتی برای مرزبانان ما رخ داده است که داستان این فیلم با این موضوع هسمو  است. 
 
این کارگردان ادامه داد: مسئولین فرهنگی باید نگاه عمیق‌تری به این گونه فیلم ها و زمان اکرانشان داشته باشند چون از طریق این فیلم ها می‌توان مشکلات و مسائل روز را در معرض دید مردم قرار دهیم و در خصوص این معضلات اطلاع رسانی و فرهنگ‌سازی کرد نه اینکه اکران را به زمانی موکول کنیم که هیچ سنخیتی با اتفاقاتی که رخ می‌دهد نداشته باشد. 
 
گفتنی است؛ حمیرا ریاضی، علی اوسیوند، ضرغام استادی اصل، ایوب افشار، سعید گل بچه، خلیل خانی و یاسمن اوسیوند از جمله بازیگران این فیلم هستند. 


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.