فرمانده ناجا خبر داد:

الویت پلیس، کشف سریعتر جرایمی که سبب تشویش اذهان عمومی می‌شود

فرمانده ناجا از کشف سریعتر جرایمی که سبب تشویش اذهان عمومی می‌شود، خبر داد.

کشف سریعتر جرایمی که سبب تشویش اذهان عمومی می‌شود در اولویت برنامه‌هابه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار حسین اشتری فرمانده جدید نیروی انتظامی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناجا که صبح امروز ستاد فرماندهی این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: همه ما می‌دانیم که نیروی انتظامی همواره در مسیر تحول و تکامل بوده و به ویژه در سال‌های اخیر گام‌های بلندی به سوی رشد و تعالی برداشته است.

وی ادامه داد: این وضعیت بی شک مدیون ایثاری است که همه کارکنان و فرمندهان گذشته داشته‌اند، مخصوصا سردار احمدی مقدم که همه ما شاهد مجاهدت‌های ایشان در دوران فرماندهی‌شان بودیم.

سردار اشتری بیان داشت: نیروی انتظامی حافظ اصلی نظم و تامین امنیت و آرامش جامعه است و با تکیه بر ظرفیت‌ها و با نگاهی آینده نگر، همچنین بهره گیری از سرمایه‌های اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سعی داشته پاسخی مناسب به نیاز‌ها و مطالبات اجتماعی در حوزه نظم داشته باشد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: ارتقای فضای انقلابی و سیانت از کارکنان در سال‌های گذشته توانست به شکوفایی استعداد‌ها سرعت دهد، اما برای رسیدن به نقطه‌ مطلوب، نیازمند همدلی و همکاری تمام نهاد‌ها و مقام‌های کشور هستیم.

وی با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری برای همکاری سازمان‌ها با نیروی انتظامی گفت: ما آماده‌ایم تا پشتیبانی عمیق و همکاری خستگی ناپذیر برای همه این نهاد‌ها و مقام‌هایی باشیم که در شرایط حساس کنونی کمر به خدمت مردم بسته‌اند.

فرمانده ناجا افزود: تقویت مرزبانی، کاهش تخلفات جاده‌ای و رعایت دقیق در بهبود خدمات انتظامی با سرعت بیشتر ادامه خواهد یافت، همچنین کشف سریعتر و به موقه جرایم، به ویژه جرایمی که باعث تشویق اذهان عمومی و نگرانی مردم شود، همچنین افزایش بهره گیری از فناوری‌ها و تجهیزات پیشرفته در کشف علمی جرم در رصد برنامه‌ها قرار دارد.

اشتری اظهار داشت: افزایش حقوق مقتردانه پلیس در عرصه محیط‌های عمومی و پاکسازی آن از معتادان، خرده فروشان مواد مخدر با سیانت از ارزش‌ها می‌تواند موجب بالا رفتن هزینه‌های ارتکاب جرم و برخورد قاطع با قانون شکنان شده و به تداوم چهره عمومی شهر‌ها از مظاهر بی بند و باری، ناهنجاری‌های رفترای و نا امنی منجر شود.

فرمانده ناجا با اشاره ضرورت کمک به اجرای سیاست‌های اقتصادی مقاومتی تاکید کرد: کمک به اجرای این سیاست از طرق مختلف نظیر ایجاد تحول در امر مبارزه با قاچاق و سوخت، ارتقای امنیت کسب و کار و سرمایه گذاری مبارزه بی امان با مفاسد اقتصادی با هماهنگی و همکاری قوه قضاییه و دولت از دیگر اولویت‌های ناجا خواهد بود.

وی تصریح کرد: برای تحقق چنین اهدافی، باید همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فردی و سازمان بسیج شوند. در این خصوص افزایش مهارت‌های ارتباطی، ارتقا قابلیت‌ها و مهارت‌های حرفه‌ای و تخصصی به عنوان یک ضرورت در کنار شایسته گزینی باید مورد توجه قرار گیرد.

این مقام ارشاد انتظامی ادامه داد: توسعه بصیرت دینی و انقلابی تلاش برای ایجاد سازمانی متدین، ارزشی و ولایت مدار، همچنین تحکیم فرهنگ پاک دستی، پاک چشمی و پاک دلی در نیروی انتظامی پیگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی مصمم است تا با توسعه سلامت اداری، معیشت کارکنان را بهبود بخشد، گفت: بهره گیری از مشورت و همکاری از نخبگان و اندیشمندان و صاحبنظران برای توسعه فضای علمی و پژوهش محوری در ناجا مورد توجه قرار دارد و نوسازی و توسعه فناوری‌های نوین در کنار مرجعیت علمی و حرفه‌ای موجب هوشمندی پلیس می‌شود.

اشتری در پایان ابراز امیدواری کرد؛ که با عنایت الهی و حمایت و هدایت فرمانده کل قوا و نیز همکاری تمام مدیران، فرماندهان و با تلاش انقلابی و مدیریت جهادی بتوان این رسالت سنگین را به سر منزل مقصود رساند و پلیسی شایسته نظام جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم، پلیسی که وجود موجب آسایش مردم و اقتدارش لرزاننده پشت مجرمان و ظالمان باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اشتری ، جرایم ، فرمانده ، ناجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار