رحماندوست در تذکر شفاهی:

انتقال سفارت کشورهای عربی از صنعا به عدن خدمت به صهیونیزم بین‌المللی است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: انتقال سفارت‌های کشورهای عربی و حامی صهیونیست از صنعا به عدن را محکوم می‌کنم و این موضوع را خدمت به صهیونیسم بین المللی می‌دانم.

انتقال سفارت کشورهای عربی از صنعا به عدن خدمت به صهیونیزم بین‌المللی است/به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، مجتبی رحماندوست نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در جلسه علنی عصر امروز (دوشنبه ۱۱ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی، گفت: توزیع ناعادلانه ثروت در کشور از منابع فروش نفت و مالیات فقرا را از حد فقر به مرحله گرسنگی کشانده است و آمار آنهایی که محتاج نان هستند سر از میلیون درآورده است بنابراین دولت و مجلس برای این افراد چه برنامه‌ای دارند آنوقت دولت افزایش حقوق برخی پست‌های بالا را ۳۵ درصد اعلام می‌کند. 

وی افزود: متأسفانه عدم مشارکت نمایندگان در رأی دادن در اعلام موضع‌گیری‌های مجلس ایجاد اختلال کرده است و بعضا گفته می‌شود این موضوع رأی نیاورده در حالی که نمایندگان در رأی گیری شرکت نکردند حتی در برخی شرایط بالغ بر ۱۰۱ نفر در رأی گیری شرکت نکردند که این موضوع حق الناس بوده و باید پاسخگو باشند. 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: سعودی‌ها بلای جان اسلام شدند و حقوق ملت‌ها را نابود می‌کنند و در بسیاری شرایط از دستورات آمریکا و رژیم صهیونیستی اطاعت کرده و به جان مردم بحرین، یمن و حرکت‌های اسلامی افتاده‌اند از این رو باید خجالت کشیده و از خدا بترسند. 

وی ادامه داد: متأسفانه امروز اجازه طرح بندهای الحاقی به تبصره ۱۵ لایحه بودجه به ما داده نشد و حتی به ۶۶ مورد پیشنهاد الحاقی نیز توجه نشد خصوصا اینکه در بسیاری از این ۶۶ مورد تسهیلات بانکی برای اشتغال ایثارگران در نظر گرفته شده بود. 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: انتقال سفارت‌های کشورهای عربی و حامی صهیونیست از صنعا به عدن را محکوم می‌کنم و این موضوع را خدمت به صهیونیسم بین المللی می‌دانم.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: همچنین از صدا و سیما تقاضا دارم نسبت به پخش مکرر سخنان آقای رحیم‌پور ازغدی اقدام کند زیرا پخش سخنان وی از صدا و سیما بسیار تاثیر ماندگار دارد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار