روزی ۳ میلیون هزینه بازیگری که در سریال پرده نشین سکته کرد

فرزند احمد علامه‌دهر با اشاره به بستری بودن این بازیگر با سابقه در بخش مراقبت‌های ویژه از نبود امکان استفاده از بیمه طلایی پدرش گلایه و تأکید کرد اگر مشکل بیمه حل نشود درمان پدرم به مخاطره می‌افتد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، نیما علامه‌دهر با اشاره به اینکه پدرش حدود ۴۰ روز است که به دلیل سکته مغزی در بیمارستان بستری است، درباره وضعیت درمان این بازیگر با سابقه تئاتر و تلویزیون گفت: ما انتظار داشتیم که وقتی پدرم در شهر مشهد با این مشکل مواجه شد، عوامل سریال «پرده‌نشین» او را در بیمارستان مناسبی بستری کنند زیرا وقتی پدر را به تهران منتقل کردیم، به ما گفتند که مراقبت لازم از او نشده است.


وی با اشاره به نبود حمایت لازم از سوی تهیه‌کننده و دست‌اندرکاران سریال «پرده‌نشین» که احمد علامه‌دهر در زمان حضور در صحنه فیلمبرداری آن دچار سکته مغزی شده است، افزود: هیچ حمایت و حتی پیگیری از سوی دوستان درباره وضعیت پدرم وجود ندارد و حتی وقتی با تهیه‌کننده سریال تماس گرفتم و جریان هزینه بیمارستان را با او در میان گذاشتم، از من خواست تا به همراهش به دفتر دیگری بروم تا شاید بتوانیم مبلغی را تأمین کنیم. این نوع رفتار به نظر من مناسب نیست.

فرزند علامه‌دهر ادامه داد : وقتی خواستیم از بیمه طلایی پدرم برای تأمین بخشی از هزینه‌های درمان استفاده کنیم، به ما گفته شد چون دولت حق بیمه را پرداخت نکرده، امکان استفاده از بیمه طلایی میسر نیست. آیا این حق هنرمندی است که ۳۰ سال از عمر خود را صرف فرهنگ و هنر کشور کرده است؟

وی با اشاره به هزینه‌های میلیون تومانی درمان و بستری بودن احمد علامه‌دهر تصریح کرد: پزشکان معالج به دلیل اینکه هوشیاری پدرم پایین است، معتقدند که باید در بخش آی‌سی‌یو بستری باشد و هزینه هر شب بستری بودن در این بخش حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ تا ۳ میلیون تومان است. اگر مشکل بیمه طلایی پدرم حل نشود درمان پدرم به مخاطره می‌‎افتد.

برچسب ها: بازیگر ، پرده نشین ، سکته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار