اخبار استقلال؛

مشکلات مالی به تمرین کشیده شد!/ یک خارجی عامل کسر امتیاز می شود؟

مشکلات مالی در تیم استقلال مسئله ساز شده است به نحوی که اعضای این تیم برای حضور در تمرین نیز دچار مشکلات بسیار می شوند.

مشکلات مالی به تمرین کشیده شد!/ یک خارجی عامل کسر امتیاز می شود؟به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از شنیده های ما از منابع آگاه یکی از مربیان استقلال چند روزی است که در تمرینات تیمش حضور ندارد.

این مربی که از ابتدای امسال به عنوان یکی از اعضای کادر فنی حضوری مستمر در تمرینات این تیم داشت، حدود یک هفته است در تمرینات تیمش آفتابی نمی‌شود.

گفتنی است گفته می شود ظاهرا وی به دلیل بدهی مورد تهدید یکی از طلبکارانش قرار گرفته و از آنجا که آن طلبکار به محل تمرین تیم استقلال راه پیدا کرده، مجبور شده تا مدتی در تمرینات آفتابی نشود و این موضوع را به اطلاع قلعه نویی رسانده است.

این در حالی است که بارها مربیان تیم از مسئولان خواستند به مشکلات تیم رسیدگی کنند اما این اتفاق هنوز رخ نداده است.

طلبکار این مربی یکی، دو روز پیش در محل تمرین استقلال و در پشت درهای کمپ کمین کرده بود تا وی را ببیند، اما تیر او به سنگ خورد و خبری از مربی استقلال نشد.

این در حالی است که صدای اعتراض اعضای این تیم بلند شده است زیرا مدت طولانی است که پول دریافت نکردند و مسوولان در این خصوص موظف هستند که به اوضاع اعضای تیم رسیدگی کنند اما این اتفاق رخ نداده و آنها همچنان منتظر هستند و فقط قول گرفتند.

شایان ذکر است مسئولان استقلال به تازگی مقداری از سازمان لیگ کمک گرفتند اما این مقدار به حساب چند بازیکن واریز شده است.

** استقلال باز هم تهدید شد ؛ یک خارجی عامل کسر امتیاز می شود؟

باشگاه استقلال در صورتی که تکلیف طلب رودریگو توزی را مشخص نکند، با کسر شش امتیاز مواجه خواهد شد.

گفتنی است باشگاه استقلال چندی پیش به پرداخت مطالبات رودریگو توزی محکوم شد و البته افشارزاده و هیات‌مدیره استقلال از همان روز به دنبال این موضوع بودند که این مشکل را حل کنند، اما استقلالی‌ها تا امروز نتوانستند مطالبات توزی را پرداخت کنند.

این در حالی است که نماینده باشگاه استقلال در حال مذاکره با مدیربرنامه‌های توزی است تا طلب او را به صورت اقساطی پرداخت کنند و از طرفی زمان پرداخت این پول را عقب بیندازند اما به نظر می رسد که این بازیکن به این موضوع رضایت نداده است.

شنیده می شود اگر این اتفاق رخ ندهد استقلال با خطر جدی کسر شش امتیاز مواجه خواهد شد؛ اتفاقی که چند سال پیش برای پرسپولیس رخ داد.

شایان ذکر است شکایت بازیکنان خارجی استقلال به فیفا برای تیمهای ایرانی خطرناک است زیرا پس از اولتیماتوم اولیه مسئولان اقدامات لازم را انجام می دهند و منتظر زمان نمی مانند تا تیم مورد نظر هر زمان که خواست به این مشکل رسیدگی کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مشکل ، مالی ، مربیان ، طلبکار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار