رئیس علوم پزشکی سمنان:

سازمان غذا و دارو شمال شرق کشور به مناسبت دهه فجر افتتاح شد

دکتر شادنوش با اشاره به وقفه 15 ماهه در راه اندازی نخستین و بزرگترین سازمان غذا و دارو در منطقه شمال شرق کشور، از افتتاح آن طی امروز و به مناسبت ایام یوم ا... خبر داد.

دکتر مهدی شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: هم اکنون بزرگترین ساختمان  سازمان غذا و داروی منطقه شمال شرق کشور با زیر بنایی بالغ بر 2200 متر مربع و اعتبار بالغ بر 38 میلیارد ریال و مجهز به آزمایشگاه های کنترل کیفیت مواد غذایی، دارویی و کشاورزی به عنوان ساختمان مرجع غذا و دارو در این منطقه و به مناسب ایام مبارک دهه فجر افتتاح شد.

وی با اشاره به وقفه 15 ماهه در احداث ساختمان غذا و دارو گفت: در این مدت ساخت این ساختمان با پیشرفت 71 درصدی به علت کمبود امکانات متوقف شد ولی هم اکنون با تامین اعتبار مورد نیاز و با 100 درصد پیشرفت فیزیکی به بهره برداری رسد.

دکتر شادنوش اظهار داشت: پیش از این برای کنترل کیفیت مواد غذایی تعداد آزمایشگاه‌ها محدود بوده و اغلب به سایر آزمایشگاه‌ها ارسال می شده‌اند، ولی هم اکنون با بهره برداری از ساختمان مرجع غذا و دارو منطقه شمال شرق کشور، تمام مواد غذایی و دارویی در منطقه قبل از ورود به بازار داخلی و به ویژه صادرات باید مورد تایید سازمان غذا و داروی منطقه شمار کشور برسد.


برچسب ها: سازمان غذا ، دارو ، اعتبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار