تعاریف عکاسی هنری در نشست دوسالانه عکس

سومین نشست علمی دوسالانه عکس ایران با موضوع تعاریف عکاسی روز دوشنبه 13 بهمن ماه در سالن اجتماعات موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران؛ سیزدهمین دوسالانه عکس ایران از روز 5 بهمن ماه در موزه هنرهای معاصر تهران افتتاح و تا 20 بهمن ماه ادامه دارد. در همین راستا سومین نشست علمی این دو سالانه، روز دوشنبه 13 بهمن ماه از ساعت 15/30 تا 17 در بخش اول با موضوع "تعاریف عکاسی هنری، عکاسی خلاق و فتو آرت" با حضور محمد خدادادی مترجم زاده، مهران مهاجر، محمدرضا شریف زاده و زانیار بلوری برگزار
می شود.
 
همچنین در بخش دوم این نشست که از ساعت 17/30 تا 19 با حضور محمد خدادادی مترجم زاده، جاوید رمضانی ، علی فاطمی، تورج خامنه زاده و محمد غفوری برگزار می شود. عکاسی هنری معاصر ایران ونقش ابزاری و روش کار در عکاسی هنری (تولید عکس هنری) مورد بررسی قرار می گیرد.
 
گفتنی است؛ علاقه مندان برای بازدید از سیزدهمین دوسالانه عکس ایران می توانند روزهای یکشنبه تا پنج شنبه از ساعت 10 صبح تا 19 و جمعه ها از ساعت 15 تا 19 به جز شنبه ها وهمچنین جهت حضور در نشست علمی به موزه هنرهای معاصر تهران واقع در خیابان کارگرشمالی مراجعه وجهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88951965 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ رض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار