وزیر ورزش و جوانان راهی کرمان شد

وزیر ورزش و جوانان صبح امروز شنبه 11 بهمن ماه وارد استان کرمان شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، و به نقل از وزارت ورزش و جوانان  هادی طالبی مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان با اعلام این خبر برنامه های سفر یک روزه محمود گودرزی را به کرمان تشریح کرد.

وی افزود: مراسم استقبال از وزیر ورزش و جوانان ساعت 9 و 45 دقیقه در فرودگاه شهر کرمان انجام می‌شود .

طالبی در ادامه بیان داشت: پس از آن محمود گودرزی راهی استانداری کرمان می‌شود تا در نشستی با متولیان و خادمین ورزش استان دیدار کند . ضمن اینکه دیدار با علی رضا رزم حسینی استاندار کرمان و تشریح طرح توسعه ورزش همگانی و قهرمانی از مهمترین برنامه‌هایی است که در مدت زمان حضور گودرزی در استانداری کرمان انجام می‌شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: حضور در مزار شهدای گمنام و عطر افشانی و گلباران مردان قبور مطهر قهرمانان هشت سال دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های سفر وزیر ورزش و جوانان به کرمان است .

وی در ادامه ازحضور محمود گودرزی در جشن بزرگ جامعه ورزش استان کرمان خبر داد و اظهار داشت: این جشن از ساعت 15 و سی دقیقه در سالن فجر شهر کرمان برگزار می‌شود.

طالبی بیان داشت: دیدار با روسای ادارات ورزش و جوانان، روسای هیات‌های ورزشی و سازمان های مردم نهاد آخرین برنامه کاری سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان به شهر کرمان است . این برنامه هم از ساعت 18 و در محل هتل آسمان برگزار می‌شود.

سید مناف هاشمی معاون توسعه و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان، گرشاسبی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی، گلزاری معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گودرزی را در سفر به کرمان همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: گودرزی ، وزیر ، ورزش ، جوانان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار