جهانگیری در جمع خبرنگاران:

دروغ غرب برملا شده است/ ایران هیچ‌گاه به دنبال بمب اتم نبوده است

معاون اول رئیس جمهور گفت: فتوای رهبر معظم انقلاب جمهوری اسلامی ایران در هیچ مقطعی به دبنال بمب اتم نبوده است.

دروغ غرب برملا شده است/ ایران هیچ‌گاه به دنبال بمب اتم نبوده استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در آئین بزرگداشت شهید سردار محمدعلی الله‌دادی در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت شهید الله‌دادی اظهار داشت: استقلال و آرمان جمهوری اسلامی همواره مدیون ازخودگذشتگی شهداست و امیدواریم همه ملت بتوانند راه شهدا را طی کنند.  
 
وی ادامه داد: اسرائیلی‌ها از ابتدا به دنبال این بودند که رابطه جمهوری اسلامی ایران را با غرب به هم بزنند و شرایطی را به وجود آوردند که پرونده به شورای امنیت برود و پس از آنکه توافق ژنو صورت گرفت، نتیجه مذاکرات این بود که جمهوری اسلامی استدلال محکم دارد و از حقوق هسته‌ای‌اش دفاع می‌کند.  
 
معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: طبق فتوای رهبر معظم انقلاب جمهوری اسلامی ایران در هیچ مقطعی به دنبال بمب اتم نبوده است و دروغ غربی‌ها برملا شد.  
 
وی در پایان با اشاره به اقدامات صهیونیست‌ها برای برهم زدن رابطه ایران با غرب، خاطرنشان کرد: وقتی دروغ صهیونیست‌ها آشکار شد و احساس کردند که ایران با غرب به توافق می‌رسد، اقداماتی را انجام دادند، اما موضع ما به حق است.  
 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار