آذین در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اتمام رسیدگی به پرونده "پدیده شاندیز" تا پایان بهمن ماه امکانپذیر نیست

عضو کمیته بررسی پرونده پدیده شاندیز مجلس با رد خبر اتمام رسیدگی به این پرونده تا پایان بهمن ماه گفت: بحث زمین‌خواری این شرکت در کمیته مبارزه با زمین‌خواری مجلس در حال بررسی است.

"حسین آذین" عضو کمیته بررسی پرونده "پدیده شاندیز" در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه شرکت پدیده شاندیز سه مشکل عمده دارد، گفت: این شرکت سهامی خاص است و به صورت عام نمی‌تواند سهام خود را بفروش برساند، یا باید تغییر ماهیت دهد یا این که سهام خود را در بورس عرضه کند.
 
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس تصریح کرد: پرداخت حقوق دولتی ناشی از پروانه تغییر کاربری‌ها دومین مشکل این شرکت است که باید پرداخت کند البته مدیرعامل شرکت پدیده شاندیز برای پرداخت آن اعلام آمادگی نیز کرده است و باید دولت در این کار وارد شود تا این پول‌ها پرداخت شود.
 
نماینده رفسنجان و انار اظهار داشت: بحث تصرفات غیرقانونی اراضی که بیش از حد مجوزات قانونی صورت گرفته است سومین مشکل این شرکت است که وزارت جهاد کشاورزی شاکی خصوصی آن بوده و موضوع این زمین‌خواری در کمیته مبارزه با زمین‌خواری مجلس در حال بررسی است.
 
عضو کمیته بررسی پرونده پدیده شاندیز مجلس با رد خبر اتمام رسیدگی به این پرونده تا پایان بهمن ماه خاطرنشان کرد: رسیدگی به پرونده شرکت پدیده شاندیز تا پایان ماه میسر نخواهد بود و  نمی‌توان به این پرونده در این مدت زمان به صورت کامل رسیدگی کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار