رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان:

انتخاب دروس دانشگاهی به وسیله تلفن همراه در اصفهان محقق شد

کشمیری گفت: سامانه همراه دانشجو توسط شرکت ایده پردازان آموزش، مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان طراحی و در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد راه‌اندازی شد.

مهدی کشمیری رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به توسعه روز افزون تلفن‌های هوشمند به خصوص در میان دانشجویان و دانشگاهیان و نیاز به بروزرسانی سامانه‌های اینترنتی دانشگاه این نرم افزار تلفن همراه راه‌اندازی شد.  

وی افزود: از جمله امکانات این نرم افزار ، امکان مشاهده دروس، وضعیت حذف و اضافه، مشاهده نمرات و پرداخت اینترنتی شهریه به صورت آنلاین و... می‌باشد. 

کشمیری تصریح کرد: این سامانه بر اساس تفاهم نامه‌ای به مدت 8 ماه میان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد طراحی و پیاده‌سازی شده است. 

وی خاطرنشان کرد: شرکت ایده‌پردازان آموزش که از سال 1391 فعالیت خود را با ایده محوری طراحی و تولید سامانه آموزشی از طریق تلفن همراه در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان آغاز نموده است پس از انجام مراحل تحقیقاتی و طی دوره رشد مقدماتی موفق به تولید این سامانه شد که برای کلیه سیستم عامل‌های تلفن همراه از جمله اندورید، آی او اس و ویندوز فون قابل استفاده است.   

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار