حمید کمالی:

زشتی‌های خارج از زمین دو سال است ارژن را از لیگ برتر دور نگه می‌دارد

سرمربی تیم ارژن مسائل غیر فنی و خارج از زمین را علت عدم صعود تیمش به لیگ برتر دانست.

حمید کمالی سرمربی تیم فوتسال ارژن شیراز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص نیم فصل اول لیگ دسته اول گفت: رقابتهای نیم فصل اول دیدارهای نزدیک با نتایج نزدیکی داشت که نشان دهنده رقابت شانه به شانه چندین تیم خوب بود. حضور و کسب نتیجه از این گروه کار سختی بود که اعتقاد دارم خوشبختانه توانستیم امتیازات خوبی جمع کنیم. هرچند به طور کامل از نتایج تیم راضی نیستیم اما در مجموع آن امتیازاتی که برای ادامه رقابتها نیاز داشتیم را جمع کردیم و به آینده امیدواریم.
 
کمالی در خصوص تقویت تیم ارژن در این مدت افزود: با توجه به بودجه محدود باشگاه ارژن نتوانستیم بازیکنی را به تیم اضافه کنیم و حتی یکی از بازیکنانمان به نام بهمن شرافت منش به تیم ایده آل یزد پیوست. ما با توجه به محدودیت هایی که داریم با همین تیم ادامه خواهیم داد و امیدواریم با این تیم جوان ولی باتجربه، عملکرد بهتری در نیمه دوم داشته باشیم و به دور بعدی صعود کنیم.

البته نام ارژن شیراز و عقبه و تاریخچه قدرتمند این باشگاه حریفان را در برابر ما با انگیزه می کند و کار ما سخت می شود ولی با توجه به قرعه مناسب تر از لحاظ بازی های خانگی در دور برگشت به آینده امیدواریم.
 
در دوسالی که من در تیم ارژن حضور داشته ام اتفاقات خارج از زمین ما را از لیگ برتر دور کرده ولی مصمم هستیم امسال با انگیزه اجازه ندهیم کار به هفته پایانی کشیده شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، ارژن ، کمالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار