پلیس به 12 سال جدایی مادر و دخترش پایان داد/ تاسف فرماندهی انتظامی فردیس به خاطر برخی دخالت ها

با تلاش پلیس آگاهی شهرستان فردیس استان البرز مادر و فرزندی پس از 12 سال جدایی به هم رسیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح این خبر اظهار داشت: 2 ماه قبل دختر جوانی با مراجعه به پلیس آگاهی فردیس با بیان اینکه 12 سال پیش از مادرش جدا شده و تا کنون به خاطر شرایط خانوادگی نتوانسته او را پیدا نماید از ماموران خواست تا برای پیدا کردن گمشده اش به او کمک کنند .
 
وی گفت : با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی شهرستان فردیس محل اقامت مادر این دختر جوان در شهرستان كرمانشاه شناسایی و امروز صبح ، مادر و دختر پس از 12 سال جدایی به یکدیگر رسیدند .
 
سرهنگ احمدی در ادامه افزود : تلاش ماموران برای پایان یافتن فراق و جدایی ، ماجرایی شیرین از وصال این مادر و فرزند را رقم زد و در عین حال لحظات تلخ توأم با حسرت و تأسف سالیان گذشته را خلق کرد كه دل هر شنونده ای را به درد می‌آورد.
 
این مقام مسئول انتظامی بیان داشت: تأسف بابت دخالت‌های خانواده‌ پدری و مادری این دختر جوان كه سال‌ها قبل موجب جدایی فرزند از آغوش گرم مادر شدند و حسرت دیدن گذر لحظه لحظه رشد و نمو این نونهال را بر دل مادر گذاشته وکودکی را از چشیدن طعم شیرین عشق مادر محروم کردند.
 
گفتنی است، این مادر و دختر صمیمانه از زحمات پلیس فردیس تشكر و قدردانی کردند و واحد مشاوره فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس نیز قصد دارد با پیگیری و انجام اقدامات مشاوره‌ای مجددا اعضای این خانواده را به یکدیگر پیوند دهد .
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجتبي
۲۳:۰۹ ۱۹ آذر ۱۳۹۳
به جاي پيدا كردن مادر دختره ، بهتره برن دزدا رو بگيرن كه همه چيمونو برد
Germany
حسام
۲۰:۲۸ ۱۹ آذر ۱۳۹۳
کاش یک روزی هم من بتوانم مادرم را در آغوشم بکشم فعلا کاری از دستم بر نمی آیدپدرم مرا فدای خودخواهی های خود کرده ومانع دیدار من ومادرم می شوداگرروزی استقلال پیدا کنم پیش پدرم نمی مانم پدرم با همین خودخواهی خودش واخلاق بدش مادرم را از خانه فراری داد.
-
آشخانه
۱۳:۲۶ ۱۹ آذر ۱۳۹۳
مادرش مگه بعد از دوازده سال ازدواج نکرده مگه.اینم یه جور بدشانسیه دیگه.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۲:۴۹ ۲۰ آذر ۱۳۹۳
یعنی خاک بر سرت که به قول مهران مدیری نمیفهمی عشق مادر و فرزند رو نمیفهمی
آخرین اخبار