یکصد و سیزدهمین جلسه شورا شهر :

سالاری: لزوم توجه ویژه شهرداری به پروژه بابک زنجانی/ چمران: گشایش یکی از خیابان‌های انسدادی پروژه ایران زمین تا چند روز آینده

سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به خطر گودبرداری پروژه ایران زمین شهرداری باید توجه بیشتری نسبت به این مسئله کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ، محمد سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری به گودبرداری غیراصولی صورت گرفته در پرژوه بابک زنجانی اشاره کرد و افزود: متأسفانه گودبرداری این پروژه به علت صدور جواز 38 طبقه‌ای آن سبب ناامنی بافت‌های مجاور شده چرا که ممکن است سبب ریزش و تخریب خانه‌های اطراف شود.

وی با اشاره به پیگیری‌های شورا و شهرداری در رابطه با این پروژه اظهار داشت: متأسفانه مالک نسبت به این پروژه و مسائل آن کاملا بی‌توجه بوده و این در حالی است که طی یک ساله گذشته تذکری در این رابطه از سوی شورای شهر عنوان شده است.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران، به انسداد خیابان ایران زمین و خیابان گلستان به جهت گودبرداری این پروژه اشاره و تصریح کرد: مالک این پروژه کاملا در قبال آن بی‌تفاوت بوده و ازهیچ احساس مسئولیتی بر خوردار نیست ضمن اینکه صدور مجوز 38 طبقه‌ای برای این پروژه علی رغم پهنه بندی این منطقه مسئله دیگری است که باید به آن پاسخ داد.

سالاری با بیان اینکه مطابق تحقیق و تفحص صورت گرفته مجلس حتی این شخص تصرفاتی را نیز در خصوص اموال ضعیف‌ترین اقشار جامعه یعنی وزارت رفاه و تأمین اجتماعی داشته است گفت: خواهش من از شهرداری آن است که چاره‌ای اساسی برای این موضوع داشته باشند و با توجه به تخلفات متعدد این شخص و پرونده‌های متعدد وی در دستگاه قضا کمیسیونی در رابطه با رسیدگی به این مسئله تشکیل شود.
 
مهدی چمران رئیس شورای شهر در پاسخ به اظهارات سالاری با بیان اینکه کمیسیون عمران گزارشی در این رابطه تهیه کرده است، خاطرنشان کرد: هرچند مطابق این گزارش یکی از خیابان‌های مسدود شده تا چند روز آینده باز می شود اما رئیس کمیسیون عمران باید این گزارش را در صحن شورا ارائه دهد.

انتهای پیام/
برچسب ها: چمران ، سالاری ، عمران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار