زمانی خبر داد

افشای راز یک قتل پس از گذشت 4 سال/ حکم اعدام برای طلبکار عجول صادر شد

وکیل مدافع متهم ردیف دوم یکی از پرونده‌های جنایی از افشای قتلی پس از گذشت 4سال خبر داد و گفت: حکم اعدام برای متهم اصلی این پرونده صادر شده است.

«محمدرضا زمانی» در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، از افشای پرونده جنایی قتلی پس از گذشت 4 سال خبر داد و اظهارداشت: در اثر پیگیری‌های مداوم اداره آگاهی و تیزهوشی بازپرس ویژه قتل، عاملان قتلی که 4سال پیش اتفاق افتاده بود، شناسایی شدند.
 
وی در ارتباط با جزئیات این پرونده ادامه داد:  عامل قتل، طی اقدامی طلبکار خود را که فردی 44 ساله و در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری بوده را  با پرداخت مبلغ 10 میلیون تومان به امید،  دریافت طلب خود، ترخیص می‌کند، اما چون مقتول از پرداخت طلب خود سر باز می‌زند، در اثر اعصبانیت وی را به وسیله شلنگ خفه می‌کند.

زمانی تصریح کرد: سال گذشته با وصول نظریه پزشکی قانونی پرونده مذکور وارد مرحله جنایی می‌شود و در نتیجه آن، قاتل شناسایی و با ارائه دلایل علمی و شواهد موجود، ناچار به اعتراف می‌شود و این در حالی است که 3 نفر دیگر در رابطه با این پرونده به جرم معاونت در قتل شناسایی و دستگیر شده‌اند.
 
زمانی، به عنوان وکیل مدافع متهم ردیف دوم این پرونده در پایان خاطرنشان کرد: متهم ردیف دوم از اتهام معاونت در قتل تبرئه شده و برای متهم اصلی پرونده حکم قصاص صادر و 15 سال حبس نیز به عنوان مجازات آدم‌ربایی برای وی در نظر گرفته شده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار