در صدو نهمین جلسه ی شورا عنوان شد

شورای شهر گروهی را جهت بررسی ساخت و سازهای خلاف قانون پاساژ علاءالدین تشکیل دهد

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: با توجه به ساخت و سازهای خلاف قانون در پاساژ علاءالدین باید شورای شهر کارگروهی را جهت بررسی این موضوع تشکیل دهد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،ابوالفضل قاعتی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در تذکری به وضعیت ساخت و سازهای خلاف مقررات در پاساژ علاءالدین اشاره نمودو افزود: با توجه به برخورداری این پاساژ از 4 طبقه پارکینگ از سه طبقه آن استفاده تجاری می‌‌شود و این درحالی است که حدود 1000 مغازه در این پاساژ در حال فعالیت اند.

وی به فعالیت بیش از 10 هزار نفر و ورود روزانه 15 هزار مراجعه کننده به این پاساژ اشاره نمود و اظهار داشت: با توجه به ساخت و سازهای غیرقانونی که اکنون در این پاساژ در حال انجام است باید پرسید در صورتی که اتفاقی برای این افراد رخ دهد چه کسی پاسخگو خواهد بود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران به ساخت این پاساژ در سال 75  اشاره نمود و افزود: احداث ساخت و سازهای غیر مجاز این در حالی است که  مطابق ابلاغیه شورای اسلامی شهر تهران هیچ مکانی اجازه افزودن طبقات به طبقات پیشین خود برخوردار نیست.

قناعتی  با بیان مخالفت آتش نشانی نسبت به افزایش تعداد طبقات این پاساژ تصریح کرد: هر چند در سال 92 سازمان نظام مهندسی نیز مخالف این امر بود اما متاسفانه در سال 93 و در اقدامی عجیب این سازمان مبادرت به صدور مجوز برای ساخت طبقات هفتم و هشتم این پاساژ نموده است.

وی خاطر گفت : باید پاسخ داد که با چه قیمتی با جان مردم معامله می‌شود و من از اعضا و رئیس شورا خواستارم گروهی را جهت بررسی جدی این پاساژ تشکیل دهند ،چرا که در وضعیت فعلی این پاساژ با وجود شش طبقه از مشکلات بسیاری برخوردار است.

رئیس شورای شهر خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه هزینه ساخت هر طبقه 50 میلیارد تومان است باید پرسید که چرا این ساخت و سازهای خلاف قانون صورت پذیرفته.

انتهای پیام/

برچسب ها: شورا ، پاساژ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار