نشست رئیس رسانه ملی با رؤسای فدراسیون‌های ورزشی

امروز رئیس رسانه ملی در خصوص نقش صدا و سیما در بازی‌های آسیای اینچئون کره جنوبی نشستی را با رؤسای فدراسیون‌های ورزشی برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، روسای فدراسیون‌های مختلف ورزشی به پاس تشکر از پوشش خبری کامل از تمامی رشته‌ها در بازی‌های آسیایی و پخش مستقیم مسابقات از تلویزیون جلسه‌ای را با حضور کیومرث هاشمی رئیس کمیته، شاهرخ شهنازی دبیر کمیته، زین‌العابدین رئیس شورای سیاست‌گذاری ورزش صدا و سیما رأس ساعت 13 در دفتر رئیس رسانه‌ ملی و با حضور خود او برگزار کردند.

در این جلسه افراد زیر حضور دارند:

پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو، باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی، شجاعی رئیس فدراسیون تیر و کمان، شفیع رئیس فدراسیون هاکی، رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی، مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال، علیپور رئیس فدراسیون‌ انجمن‌های ورزشی.

مهندس ضرغامی ضمن تشکر از زحمت رؤسای فدراسیون‌ها بر این نکته تأکید داشت که با توجه به اینکه کاروان ایران در بازی‌های آسیایی نسبت به دوره‌های قبل از لحاظ کمی با تعداد کمتری ورزشکار شرکت کرده بود اما توانست نتایج ارزشمندی را کسب کرده و با حفظ جایگاه چهارمی نشان دادند که کارهای بسیار خوبی در همه رشته‌ها انجام شده و این درخشش در اینچئون این توقع را در میان مردم به وجود آورده که در همه رشته‌های ورزشی مدال آوری داشته باشیم.

وی درباره نجمه خدمتی بانوی تیرانداز ایران اعلام کرد: حضور نجمه خدمتی که یک بانوی بیرجندی است برای ما نماد افتخار بود زیرا وی با کسب مدال و ترویج فرهنگ اسلامی و حجاب اسلامی موجبات سربلندی ما را فراهم نمود. همچنین دقت کردم زمانی که می‌خواستند به بانوان ایرانی مدال بدهند از دست دادن با آنها خودداری می‌کردند و اتفاقی که برای بانوی تیم ملی کبدی کشورمان رخ داد و داور بازی برای حفظ پوشش او کتش را روی سر بازیکن ما انداخت و امثال این اتفاقات نشان می‌دهد حتی اگر نتیجه خوبی هم کسب نکرده باشیم اما حداقل توانسته‌ایم فرهنگ ایرانی را در همه جای دنیا ترویج دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار