قاضی‌پور در تذکر شفاهی مطرح کرد

ضرورت تعیین تکلیف وضعیت استخدامی مربیان پیش‌دبستان

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه وزیر آموزش و پرورش به وضعیت استخدامی مربیان آموزش و پرورش رسیدگی کند، گفت: در طرح تحول سلامت، حق و حقوق کارمندان و پرستاران نادیده گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، نادر قاضی‌پور در تذکر شفاهی خود در صحن علنی امروز (سه‌شنبه 29 مهر) مجلس ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت آیت‌آلله مهدوی‌کنی خطاب به وزیر نفت گفت: گازرسانی به بخش‌های مختلف شهرستان‌های ارومیه بعد از 8 سال هنوز عملیاتی نشده است.

نماینده ارومیه خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: تبدیل وضعیت مربیان آموزش و پرورش هنوز در بلاتکلیفی قرار دارد، چرا آزمون استخدامی این افراد برگزار نمی‌شود؟

وی خطاب به وزیر کشور افزود: با توجه به سیل اخیر در استان آذربایجان شرقی، خسارت‌های زیادی به مردم و کشاورزان وارد شده، لذا باید به وضعیت این افراد رسیدگی کنید.

قاضی‌پور خطاب به ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان داشت: چرا انتخابات اتاق تعاون را به موقع انجام نمی‌دهید؟ چه منفعتی در کار است؟

نماینده ارومیه خطاب به باهنر نایب‌رئیس مجلس گفت: چرا تحقیق و تفحص‌های کمیسیون‌های مختلف را مطرح نمی‌کنید؟ چرا استیضاح وزیر نیرو را در دستور کار قرار نمی‌دهید؟

وی در تذکری به وزیر بهداشت گفت: در طرح تحول سلامت، حق و حقوق کارمندان و پرستاران نادیده گرفته شده است چرا تنها برای متخصصان کار می‌کنید؟

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: آیا ما آمده‌ایم که تنها برای سرمایه‌گذاران قانون بنویسیم؟ چرا حق و حقوق کارگران و کشاورزان نادیده گرفته می‌شود؟

وی در تذکری به وزیر ارتباطات تاکید کرد: طرح تشویق کارگزاران مخابرات به کجا رسید؟ چرا وضعیت شرکت‌های مخابراتی را یکسره نمی‌کنید؟

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار