هفتم تا پانزدهم مهر؛

جشنواره فیلم مقاومت در دانشگاه‌های کازرون برگزار می‌شود

مسئول اجرایی اکران دانشجویی فیلم‌های جشنواره مقاومت گفت: باید دولتمردان ما در رابطه با ساخت فیلم‌های ارزشی سیاست گذاری، سرمایه‌گذاری و توجه بیشتری داشته باشند و از مشوق‌های مختلف جهت ترغیب فیلم‌سازان ما در این زمینه استفاده کنند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، به نقل از سازمان بسیج دانشجویی، فیلم‌های منتخب سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در دانشگاه‌های شهرستان کازرون اکران می‌شود.
 
محمدهادی صحرابان مسئول اجرایی اکران دانشجویی فیلم‌های جشنواره مقاومت در شهرستان کازرون گفت: برای اولین بار در شهرستان کازرون فیلم‌های منتخب سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در دانشگاه‌های این شهرستان اکران می‌شود.

وی ادامه داد: از هفتم تا پانزدهم مهرماه در سالن‌های اجتماعات ۹ مرکز آموزش عالی کازرون فیلم‌های منتخب این جشنواره روزانه در سه سانس در معرض نمایش قرار خواهد گرفت.

مسئول اجرایی اکران دانشجویی فیلم‌های جشنواره مقاومت در شهرستان کازرون با اشاره به اهمیت این جشنواره بیان داشت: امروز که در وسط جنگ رسانه‌ای قرار داریم، برگزاری چنین جشنواره‌هایی ضرورت دارد و یک نوع مقابله، مقاومت و دفاع هنری است.

صحرابان گفت: باید دولتمردان ما در رابطه با ساخت فیلم‌های ارزشی سیاست گذاری، سرمایه‌گذاری و توجه بیشتری داشته باشند و از مشوق‌های مختلف جهت ترغیب فیلم‌سازان ما در این زمینه استفاده کنند.

مسول بسیج دانشجویی کازرون گفت: این جشنواره با رویکرد مقاومت، بصیرت و شکوفایی در گستره سینمای ایران و سینمای بین‌الملل در قالب بخش‌های مختلف فیلم‌های سینمایی، سینمایی ویدیویی، کوتاه، مستند برگزار می‌شود.

صحرابان در پایان گفت: جشنواره امسال در گستره بین‌المللی و همچنین در نقاط مختلف سراسر کشور اکران می‌شود که از جمله ویژگی‌های خاص این دوره است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار