آموزش کاردستی از مواد دوریز و بازیافتی در منطقه یک

رئیس اداره بازیافت منطقه یک گفت: آموزش کاردستی از مواد دورریز و بازیافتی به همراه آموزش بازیافت در سرای محله دزاشیب امروز برگزار می‌شود.

مهدی جمشیدیان رئیس اداره بازیافت منطقه یک در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: یک دوره کلاس آموزشی بازیافت و تفکیک پسماند‌های خشک از مبدأ با محوریت کاردستی از مواد دورریختنی در راستای آموزش شهروندان و اطلاع‌رسانی، در آستانه مهر و بازگشایی مدارس در سرای محله دزاشیب ناحیه 4 برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در این برنامه کارشناس بازیافت ناحیه درباره مزایای تفکیک مواد و حفظ محیط زیست و همچنین پسماند‌های الکترونیکی برای شهروندان توضیحات لازم را بیان کرده و در ادامه مدرس بازیافت از مواد دورریز و با استفاده از منسوجات و کاغذ‌های باطله نحوه درست کردن ساک دستی و لیوان یکبار مصرف را آموزش می‌دهد.

رئیس اداره بازیافت منطقه یک تصریح کرد: در پایان شهروندان حاضر در جلسه اقدام به ساخت کاردستی با استفاده از مواد دورریز می‌کنند.

*آغاز کار کارگاه‌های بهترین‌ها از دورریختنی‌ها در سرای محلات منطقه یک

مدیر اداره امور بانوان منطقه یک گفت: از هفته اول مهرماه کارگاه‌های آموزشی بهترینها از دورریختنی‌ها  در 10 سرای محله منطقه یک آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: شرکت برای خانمها در سنین نوجوان، جوان و میانسال آزاد است.

مدیر اداره امور بانوان منطقه یک گفت: هدف از برگزاری این کارگاهها، ترویج صحیح استفاده از مواد دورریز و بهینه مصرف کردن پسماند‌های دورریختنی، نهادینه سازی صرفه‌جویی در تمام ابعاد زندگی، توسعه و ترویج بهینه استفاده از دورریختنی‌ها و پسماند‌ها و لزوم توسعه رویکرد محیط شهری سالم با نگاه خلاق است.

انتهای پیام/
برچسب ها: تفکیک ، کاغذ ، کاردستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار