نقوی‌حسینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"آیت‌الله آملی لاریجانی" در برخورد با پرونده‌های جنجالی تسلیم جوسازی‌ها نشد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه در دوره تصدی آیت‌الله آملی لاریجانی بر ریاست قوه قضائیه شاهد تحولات مثبتی در این قوه بودیم، گفت: یکی از ویژگی‌های مثبت و قابل تقدیر قوه قضائیه در زمان تصدی آیت‌الله آملی لاریجانی، برخورد حقوقی، قانونی و قاطع، بدون تحت تاثیر قرارگرفتن جوسازی‌ها، فشار‌ها و فضاسازی‌ها در پرونده‌های جنجالی و در مقابل افراد مدعی است.

سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تمدید حکم" آیت الله آملی لاریجانی" ریاست قوه قضائیه برای یک دوره دیگر، اظهار داشت: پس از انتصاب حضرت آیت الله آملی لاریجانی برای دوره اول قوه قضائیه، شاهد تحولات مثبتی در این قوه بودیم.   
 
وی ادامه داد: این تحولات چه به لحاظ حوزه قضا و رسیدگی به پرونده‌ها و چه به لحاظ صدور آراء قاطع در مقابل مفاسد به ویژه مفاسد اقتصادی و چه در حوزه‌های سازمانی و اداری و انسجام قوه قضائیه و محاکم عمومی در سراسر کشور سبب شد تا مقام معظم رهبری  بر اساس این تحولات مثبت تشخیص دهند حکم وی برای یک دوره دیگر نیز تمدید شود.   
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان ساخت: امیدواریم تحولات مثبتی که در دوره اول صورت گرفت ادامه پیدا کرده و تکمیل شود تا ما شاهد قوه قضائیه چابک، قاطع و محکم در مقابل انحرافات و مفاسد باشیم.   
 
نقوی حسینی در ادامه اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های مثبت و قابل تقدیر قوه قضائیه در زمان تصدی وی، برخورد حقوقی، قانونی و قاطع، بدون تحت تاثیر قرارگرفتن جوسازی‌ها، فشار‌ها و فضاسازی‌ها در پرونده‌های جنجالی و در مقابل افراد مدعی است.   
 
وی ادامه داد: ما در دوره ریاست وی بر قوه قضائیه شاهد برگزاری محاکم خیلی سنگین و مهمی از جمله پرونده فساد ۳۰۰۰ میلیارد تومانی، بابک زنجانی و مهدی هاشمی و... هستیم که نشان می‌دهد قوه قضائیه محکم ایستاده و هرگز تحت‌تاثیر فشار‌ها و جنجال‌ها قرار نمی‌گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار