ایلام/

سکوت نابخشودنی مجامع بین المللی در برابر جنایت های اسراییل

امام جمعه مهران گفت: مدافعان حقوق بشر و جوامع بین الملل با وجود حملات چند روزه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه تاکنون در برابر این حملات سکوت اختیار کرده اند و این بیانگر حمایت قدرت های استکباری و غرب از این رژیم غاصب است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ حجت الاسلام روح الله ولدبیگی با بیان این مطلب افزود: 16روز از آغاز حملات هوایی، زمینی و دریایی ارتش اسرائیل علیه مناطق مسکونی ، بیمارستانی و اماکن عمومی عزه می گذرد اما تاکنون هیچیک از مدافعان دروغین حقوق بشر و جوامع بین المللی این اقدام های ضد بشری را محکوم نکرده اند و این امر بیانگر آن است که قدرت های استکبار و غرب از رژیم صهیونیستی حمایت می کنند.

وی خواستار محکومیت این جنایات و موضع گیری مجامع و سازمان های حقوق بشر برای متوقف کردن این حملات در غزه شد.

امام جمعه مهران همچنین غفلت دولت های اسلامی از کشتار بیرحمانه رژیم صهیونیست را موجب ضربه زدن به اسلام عنوان کرد و یادآور شد: غفلت مسلمانان جهان از جنایات اسراییل علیه مردم مظلوم غزه سبب از بین رفتن ارزش های متعالی اسلام می شود.
حجت الاسلام ولدبیگی افزود: دنیای استکبار به دنبال منحرف کردن ذهن و فکر جوامع اسلامی از تهاجم وحشیانه صهیونیست ها به غزه است.

وی تاکید کرد: آنهایی که دم از حقوق بشر می زنند اکنون بیایند و از بمب هایی که بر سر مردم مظلوم غزه فرو می ریزند جلوگیری کنند.

وی بیان کرد: مدافعان دروغین حقوق بشر که با اسراییل همدست هستند، از استقلال سخن می گویند اما ناقض حقوق ملت ها هستند.

امام جمعه مهران مردم شهرستان مهران را به حضور فعال در راهپیمایی آخرین جمعه ماه رمضان و روز قدس دعوت کرد و گفت: همه ما باید در حمایت از مردم بی گناه و تحت ستم فلسطین در این راهپیمایی شرکت کنیم و یکپارچه و یکصدا فریاد مرگ بر اسرائیل را بر زبان جاری کنیم.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.