حاجی‌دلیگانی طی اخطاری:‌

هیئت رئیسه استیضاح وزیر نیرو را اعلام وصول کند

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار با بیان اینکه مشکل نمایندگان با وزیر نیرو همچنان حل نشده است، گفت: از هیئت رئیسه خواهشمندم که موضوع استیضاح وزیر نیرو را در دستور کار مجلس قرار دهد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در اخطاری به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز اظهار داشت: در جلسه‌ای که 16 تیرماه نمایندگان مجلس خدمت مقام معظم رهبری رسیدند، به برگزاری جلسات میان سران قوا، شکل‌دهی جلسات مشترک و دوجانبه میان قوا تبادل نظر و استفاده از مشورت‌های متقابل تاکید شد، اما متاسفانه تاکنون مجلس برنامه ریزی‌ خاصی برای برگزاری جلسه با مسئولان قوه قضائیه انجام نداده است.
 
وی افزود: برای تحقق این موضوع باید تاکید کرد چرا که مسئولان می‌توانند در این جلسات به تبادل نظر پرداخته و از نکات مطرح شده استفاده کنند.
 
حاجی دلیگانی اظهار داشت: 23 فروردین ماه طرح استیضاح وزیر نیرو به هیئت رئیسه تقدیم شد و علی‌رغم برگزاری 3 جلسه با مدیران این وزارتخانه، برای حل این مسئله مشکل همچنان حل نشده و طرح استیضاح نیز اعلام وصول نشده است که خواهشمندم این موضوع در دستور کار قرار گیرد.
 
ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که در غیاب علی لاریجانی ریاست جلسه صبح امروز را برعهده داشت، در پاسخ به این اخطار وی گفت: به طور حتم برای برگزاری جلسات مشترک میان مدیران و بدنه قوا تلاش خواهیم کرد.
 
وی همچنین با اشاره به تذکر این نماینده در خصوص استیضاح وزیر نیرو اظهار داشت: این موضوع دغدغه همگان بوده و جلسه اخیر هیئت رئیسه هم با توجه به اهمیت موضوع‌ آب در استان اصفهان و سایر استان‌ها و دریاچه ارومیه تصمیم گرفته شد که به طور صحیح جلسه‌ای را با حضور وزیر نیرو برگزار کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار