بارش باران عشق در ؛

جشن یازدهمین سالگرد موسسه خیریه یاوران ایتام

مراسم جشن یازدهمین سالگرد فعالیت رسمی "موسسه خیریه یاوران ایتام" برگزار شد .

به گزارش سرویس اجتماعی باشگاه خبرنگاران  "موسسه خیریه یاوران ایتام" در سال 1379 به صورت غیر رسمی و از سال 1382 به صورت رسمی آغاز به کار کرده تا کنون 4000 کودک یتیم را تحت پوشش خود قرار داده است.  

این مراسم که شروع آن اندکی پیش از مراسم روح بخش افطار بود ، باحضور هنرمندانی که دلهای بزرگشان نگران آینده کودکان سرزمین مان بوده و یاوران و خیرینی که همراه هستند ، برگزار شد .

                                                     

مراسمی گرم و صمیمی و البته نه زیاد تشریفاتی . حضور زنده و پرشور  داوطلبان موسسه با شال های آبی و تلاشی که برای ارائه خدمات هرچه بیشتر و بهتر به مهیمانان داشتند ، چشم هر میهمانی را متوجه این حضورپررنگ می کرد. قبل از مراسم افطار ناصر چشم آذر هنرمند موسیقی کشورمان آهنگی با عنوان " باران عشق" از ساخته های خود را به موسسه هدیه کرد.
 
 حضور خانم ها گیتی خامنه ، آزاده نامداری ، فاطمه امینی ، اکرم السادات محمدی خواه ، سمانه فراهانی ، آزیتا رضایی ، عاطفه پازوکی ، و آقایان نوید محمودی ، مسعود روشن پژوه ، فرهاد بشارتی ، بهروزبقایی ، علیرضا رئیسی ، شهرام لاسمی ، مرتضی علی احمدی وهمچنین حضور " ایرج محمدی "مجسمه ساز و "مازیار عصری" خواننده  و " حمید استیلی و سید حسن سیاسی " که همگی به جمع یاوران پیوستند ، فضای متفاوتی به مراسم بخشیده بود. در پایان مراسم نیز شاعر گرانقدر"سهیل محمودی" با ارائه قطعه شعری زیبا  و همچنین اهداء تابلو خطی از اشعار خود به موسسه بر شکوه مراسم افزود .  
                                                       
موسسه خیریه یاوران ایتام امیدوار است با حضور این هنرمندان بتواند خدماتی بهتر و با کیفیتی بالاتر به تمامی یاورخواهان موسسه یعنی کودکان ونوجوانان یتیم نیازمند  ارائه کند .

در واقع هدف اصلی این موسسه برای حضور این  هنرمندان در "جمع یاوران " کودکانی بودند که دلخوش  به دلخوشی آنها هستیم .  

گفتنی است هدف موسسه خیریه یاوران ایتام تامین مایحتاج اولیه کودکان یتیمی است که دراثراتفاقاتی نظیر تصادفات زلزله، بیماری و.... نان آور خانواده شان را از دست داده و در حال حاضر منبعی مالی برای گذران زندگی ندارند. این موسسه با کمک افراد داوطلبی که به هدف موسسه اعتقاد دارند اداره می شود و شما برای مشارکت در اهداف این موسسه می توانید با شماره های 88106190 ، 88101624 و 88102909 تماس بگیرید .

برچسب ها: خیریه ، جشن ، ایتام ، یاوران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار