برای ابراز انزجار از جنایات مستمر تل آویو؛

آرژانتینی‌ها مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در بوینس آیرس تجمع کردند

سازمان‌های اسلامی و عربی با تجمع در برابر سفارت رژیم صهیونیستی در بوینس آیرس، پایتخت آرژانتین، خشم خود را از جنایات مستمر تل آویو علیه فلسطینیان ابراز کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه پرس تی‌وی، سازمان‌های اسلامی و عربی با تجمع در برابر سفارت اسرائیل در بوئنوس آیرس، پایتخت آرژانتین، خشم خود را از جنایات مستمر تل آویو علیه فلسطینیان ابراز کردند.

"فدراسیون فلسطین در آرژانتین" و "سازمان اسلامی آرژانتین" در این راهپیمایی در بوینس آیرس حضور داشتند تا با فلسطینیانی که تحت تهاجم مستمر رژیم اسرائیل زندگی می‌کنند ابراز همبستگی کنند.

"کارلوس آسنارس"، روزنامه‌نگار حقیقت‌یابی که در این راهپیمایی حضور داشت به خبرنگار پرس تی‌وی گفت: "رژیم جنایتکار اسرائیل یک بار دیگر وحشی‌گری خود را به جهانیان نشان می‌دهد. فلسطینیان تمامی انواع دوره‌های قابل تصور را پشت سر گذاشته‌اند و این اقدامات جدید غیرقابل قبول است. آن‌ها زور خود را به رخ مردم‌شان می‌کشند تا اسرائیلی‌ها نتوانند علیه ارعاب اعتراض کنند. ما اینجا هستیم تا این جنایات را در معرض دید همگان قرار دهیم."

تظاهرات‌کنندگان از دولت آرژانتین نیز خواستند حملات اسرائیل را محکوم کند و از تل آویو بخواهد فورا به بمباران مردم بی‌گناهی که در نوار غزه زندگی می‌کنند پایان دهد.

"تیلدا ربی"، یک فعال طرفدار فلسطین نیز به خیرنگار پرس تی‌وی گفت: "ما اینجا هستم تا از ترس، نسل کشی و شکنجه صحبت کنیم. آنها هنوز باید درس‌ها زیادی از نازی‌ها بگیرند و این مساله باید تقبیح شود زیرا متاسفانه پیش بینی می‌شود جنایات بیش‌تری از این دست از جانب آنان صورت بگیرد. این رژیم باید از سوی جامعه بین‌المللی تحریم شود."

نیروهای اسرائیلی در قالب بخشی از عملیات نظامی که ظاهرا برای یافتن سه شهرک نشین اسرائیلی اجرا شد چندین فلسطینی را به قتل رساندند و صدها نفر دیگر از جمله تعدادی از اعضای حماس و قانون‌گذاران فلسطینی را دستگیر کردند. به گفته رژیم اسرائیل این سه شهرک نشین ۱۲ ژوئن ناپدید شده بودند.

اسرائیل چند ساعت پس از پیدا شدن اجساد این شهرک نشینان، نوار غزه و کرانه باختری را هدف حمله قرار داد.

تل آویو مدعی است جنبش مقاومت فلسطین، حماس مسئول مرگ این سه شهرک نشین است. حماس این اتهام را رد می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار