شهرکرد/

بررسی پرداخت سختی کار پرسنل علوم آزمایشگاهی ورادیولوژی درمجلس

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی از تلاش مجلس برای یکسان سازی مزایا و پرداخت سختی کاربه کارکنان علوم آزمایشگاهی ورادیولوژی خبرداد.

سید سعید زمانیان، اولویت دولت و مجلس شورای اسلامی را رفع دغدغه های حوزه سلامت کشورعنوان کرد وگفت:مجلس شورای اسلامی و دولت در تعاملات خود به دنبال رفع دغدغه های اساسی مردم است که حفظ و ارتقای سطح سلامت ازمهمترین اولویت این تعاملات است.
وی افزود: ارائه خدمات به عشایر ومردم ساکن مناطق کمتر برخوردار ازاولویت های دیگر مجلس ودولت است که درهمین راستا تصمیمات موثری گرفته شده که مردم به زودی شاهد نتایج این تصمیمات می شوند.
زمانیان با بیان اینکه توجه به ارتقای سطح بهداشت وارائه خدمات دراین حوزه هزینه های زندگی را کاهش و کیفیت زندگی مردم را ارتقا می بخشد گفت: مسئولان باید ایجاد زیرساخت های بهداشتی و تقویت این حوزه را مورد توجه ویژه قرار دهند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی و درمانی استان چهارمحال وبختیاری نیز کاهش پرداختی سهم بیماران، ارتقای هتلینگ بیمارستان ها ، ترویج زایمان طبیعی و رایگان شدن آن، ماندگاری و مقیمی پزشکان و متخصصان در بیمارستان ها را از خدماتی دانست که تاکنون در استان چهارمحال و بختیاری صد درصد اجرایی شده است
مرتضی هاشم زاده افزود: براساس نظرسنجی های انجام شده، درصد رضایتمندی مردم از خدمات ارائه شده در مراکز درمانی در مدت اجرای این برنامه نسبت به سال گذشته بیش از 17 درصد افزایش داشته است.
وی ارائه بسته خدماتی به بیماران خاص و بی بضاعت را از دیگر خدمات پیش بینی شده توسط دولت در برنامه تحول نظام سلامت برشمرد و افزود: تاکنون ابلاغی از سوی وزارت بهداشت برای اجرای این خدمت به دانشگاه ارائه نشده است.
هاشم زاده گفت: امسال، در استان چهارمحال و بختیاری 40 خانه بهداشت ساخته می شود و سایر خانه بهداشت ها نیز استاندارد سازی می شود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.