ونزوئلا برای تشکيلات خودگردان فلسطين سوخت ارسال می‌کند

رئیس جمهور ونزوئلا جمعه پس از دیدار با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی اعلام کرد با مهمان خود توافقی در خصوص ارسال محموله های بنزین و مازوت به فلسطین امضا کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه ،"نیکلاس مادورو"رئیس جمهور ونزوئلا جمعه پس از دیدار "محمود عباس" رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی اعلام کرد با مهمان خود توافقی در خصوص ارسال محموله های بنزین و مازوت به فلسطین امضا کرده است.  

مادورو در نشست خبری مشترک با عباس گفت :« بر اساس این توافق مقادیری مازوت از ونزوئلا به فلسطین صادر خواهد شد تا بتوانند به رشد خود ادامه دهند.»  

 وی افزود اولین محموله نفتی که کاراکاس برای تشکیلات خودگردان فلسطینی ارسال خواهد کرد شامل 240 هزار بشکه مازوت و بنزین خواهد بود اما زمان آن را مشخص نکرد.  

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی نیز گفت :« از ونزوئلا به خاطر حمایت از فلسطین ، شکستن محاصره اسرائیل بر ضد اقتصاد ما ، برآورده کردن نیازهای فلسطینی‌ها و آمادگی اش برای ادامه حمایت بیشتر از مردم فلسطین تشکر می کنم.»   

مادورو تاکید کرد به محمود عباس گفته است در خصوص کمک به تشکیلات خودگردان فلسطینی برای پیوستن به عنوان عضو ناظر به اتحادیه کشورهای آمریکای جنوبی (اوناسور) ، اتحادیه بولیواری برای ملت‌های آمریکای لاتین (آلبا) و جامعه کشورهای آمریکای لاتین و کارائیب (سیلاک) ، آمادگی دارد.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار